Gå til innhold

hvem klasse levler fortest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle klasser lvler omtrent like fort ville jeg tro, forskjellene er minimale, men om jeg skal foreslå en klasse må det være paladin. Jeg mener paladin er rimelig rask fordi det er en hybrid klasse og du har lite nedetid med paladin.

ironi ftw :D .

 

paladin/druid er de treigeste til å levle pga sin lave dps, men overlever det meste pga sin utrolige overlevelsesevne.

Lenke til kommentar
Alle klasser lvler omtrent like fort ville jeg tro, forskjellene er minimale, men om jeg skal foreslå en klasse må det være paladin. Jeg mener paladin er rimelig rask fordi det er en hybrid klasse og du har lite nedetid med paladin.

ironi ftw :D .

 

paladin/druid er de treigeste til å levle pga sin lave dps, men overlever det meste pga sin utrolige overlevelsesevne.

Du har kanskje rett i det ja :\ men paladin er raskere enn druid ihvertfall :p hehe.. (se signatur btw)

Lenke til kommentar
Alle klasser lvler omtrent like fort ville jeg tro, forskjellene er minimale, men om jeg skal foreslå en klasse må det være paladin. Jeg mener paladin er rimelig rask fordi det er en hybrid klasse og du har lite nedetid med paladin.

hahahaha,

 

Nei. Paladins er en av de Tregeste klassene til å lvle..hjelper ikke med 0 nedetid når man bruker 1 min pr mob.... :roll: .

 

Bare glem paladin hvis du vil lvle fort..

Lenke til kommentar

Du finner en fin artikkel om akkurat det der på denne linken.

 

Nei, fra spøk til alvor. Jeg vil kanskje si at rogue er den kjappeste. Har ikke spilt denne selv, men alt tilsier at den er raskest. Du har høy dps, energien går raskt opp og du mister ikke så mye helse under kampene. Mage er også bra, men da må du drikke vann mellom så og så mange kamper og får da mer downtime. Hunter er også brukbar. Har ikke spilt disse klassene, men vet nok om de at jeg tør å påstå at disse er raske levlere.

 

Har selv en 51 lvl druid på Bloodfeather og må bare si en ting. Jeg er sikker på at hvis jeg hadde en hvilken som helst annen klasse, kanskje utenom paladin fordi jeg hører de har lav dps, så hadde jeg sikkert vært level 60 nå. Heldigvis er det så morsomt å spille druid at levlinga bare kan ta sin tid. Da får jeg mer tid å spille druiden på =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...