fudun Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hei, jeg tror kanskje det fulgte med en S-video kabel til Radeon 9700-kortet mitt, men den finner jeg ikke noe sted. Noen som har tips til hvor jeg kan skaffe en sånn/ evt en vga -> RGB-scart kabel til en fornuftig pris?
Rikky Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) Hvis det er en vanlig s-videokabel får du det hos Elkjøp, Expert, Clas Ohlson og alle andre butikker som selger elektriske artikler. VGA til Scart får du her. Endret 8. september 2005 av Rikky
fudun Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Det er det jeg plutselig begynte å lure på nå, om det var S-video port på baksiden av radeonkortene. Ofte pleier skjermkortene å ha en DIN-port som ligner..
Rikky Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jeg hadde vanlig s-video på mitt Sapphire 9700. Kort med VIVO har gjerne en spesiell kontakt.
fudun Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Takk for det, burde selvfølgelig kikka litt på kortet før jeg spurte... får ta meg en tur på clas og kjøpe en kabel i morgen. Noen som har sammelignet kvaliteten på kompositt og s-video ut på disse kortene? Håper det blir endel bedre, selv om det skal litt til å få et skarpt digitalt bilde på CRT-tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå