Gå til innhold

Musikkprogram som kan lage random playlists

reallars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en JOS MP120 her som jeg gjerne skulle brukt litt mer. Problemet mitt er at jeg har lyst til å få tilfeldige sanger inn på den, men jeg får det rett og slett ikke til.

Har såpass mange sanger at jeg ikke gidder å kopiere inn og styre med ting manuelt, så jeg tenkte jeg skulle bruke Windows Media Player til å synkronisere. Men jeg vil jo egentlig bare at Media Player skal fylle spilleren med tilfeldige sanger! Jeg får bare til å lage playlists og alt det der, men jeg får det ikke som jeg vil, for jeg vil jo ikke ha de samme sangene på hele tiden, eller endre playlists hele tiden.

Jeg har også en iPod som jeg bruker iTunes til, og der får jeg den heller ikke til å bare fylle opp enheten med tilfeldige sanger (ikke så stort problem siden det er plass til så mye).

Ok, nok babbel:

Vet noen om noen programmer som kan gjøre dette (fylle en mp3-spiller med tilfeldige filer hver gang du kobler den i)? Eller er det bare jeg som er dum som ikke fikser det i de programmene jeg har, evt. hvordan gjør jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...