Dingot0m Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 (endret) Grattis med Raggy. Håper å møte ham selv, men det blir nok ikke med det første, da jeg befinner meg på folkehøgskole. Men men.. EDIT: Ble litt for usaklig og off-topic. La til litt mer. Endret 7. september 2005 av Dingot0m
Gnurk Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 (endret) Gratulerer . Hvis ikke jobb hindrer meg blir jeg med guildet på andre forsøk på Ragnaros i morra, noe spent Endret 7. september 2005 av Gnurk
JRL Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 gah, mitt guild har drept han mange ganger, men det har aldri droppa noe som spinal reaper
Sneglen Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Er det noe jeg har lyst på, så er det nettopp Spinal Reaper!
Benbjo Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Vi tok han selv for en uke siden, og igjen i går. Perditions blade begge gangene happy rogues!
aspyr Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Apropo happy rogues, guild på serveren jeg spilte på drepte razorgore for noen dager siden, droppa 2x Bloodfang bracers + et annet item
JRL Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Apropo happy rogues, guild på serveren jeg spilte på drepte razorgore for noen dager siden, droppa 2x Bloodfang bracers + et annet item hmm, samme hos oss en gang vi tok han. snodi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå