Fromage Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Kostet bare 179 spenn. Rett i postkassa. Og for et spill! Har kommet til abandon ship sekvensen. Er bra imponert over grafikken.
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg så nettopp filmen "Monty Python and the meaning of this thread". For å si det sånn så skjønte jeg aldri meningen av "filmen"...
Sire Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 [iC' date=07/09/2005 : 00:51] Jeg så nettopp filmen "Monty Python and the meaning of this thread". For å si det sånn så skjønte jeg aldri meningen av "filmen"... Hørt om entusiasme?
Hr. Jenssen Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 [iC,07/09/2005 : 00:51] Jeg så nettopp filmen "Monty Python and the meaning of this thread". For å si det sånn så skjønte jeg aldri meningen av "filmen"... Hørt om entusiasme? Jo, men likevel, denne tråden har ikke noe formål. Trådstarter spør ikke om hva vi synes, og han spør ikke om noe som har med spillet å gjøre. Han sier at spillet er veldig bra. "Wow!". Om han skal avertere for spillet bør han nå i det minste komme med en litt mer utfyllende grunn for hvorfor det er bra. Jeg synes RC er vedlig bra spill, og jeg synes mange andre spill er bra, men du ser da ikke meg (og alle andre) lage tråder for å fortelle at jeg selv synes et spill er kult, og i tillegg uten noen form for grunn. Denne tråden har ingen mening, ikke noe formål. Da er det egentlig meningsløst at den står her.
Snorre Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Riktig MeTa][iC (Vanskelig nick). Denne tråden har intet mål eller mening. Trådstarter har ingenting han lurer på, ei helle oppfordrer han brukere til diskusjon og meningsytring. Slike tråder hører altså overhodet ikke i et forum, der man utveksler meninger, diskuterer eller spør spørsmål. Stenger derfor tråden. Snorre *Tråd stenges*
Anbefalte innlegg