Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor Adsl


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-08-12 13:51, Gribuz skrev:

Fant noe flott hos Bluecom..


FRA BLUECOM SINE SIDER :

Bytt tjenesteleverandør fra Telenor pluss til BlueCom gratis


Hvis du allerede har ADSL fra Telenor kan du bytte gratis til BlueCom hvis du bestiller hastighet 704/128 Kbps eller høyere. Hvis du bestiller den laveste hastighetsklassen 384/128 Kbps, må du betale kr 600,- i flytteavgift.


BlueCom sørger for oppsigelse av ditt eksisterende ADSL abonnement. Ny installasjon er ikke nødvendig, da vi benytter samme utstyr som Telenor.



he he HELLO BLUECOM HERE I COME


 

 

Hørtes VELDIG interresant ut men eier ikke Telenor ADSL modemet da? De vil jo sikkert ha det tilbake når jeg sier opp ADSL abonnementet hos dem....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp flyttet og har sagt opp ADSL abonnementet mitt. Det går ut i Oktober, men har jo seff fått regningen allerede. Jeg har fått kabel tilknytning fra Avidi(det gikk sinnsykt fort å få det opp å gå, ift. ADSL`n).

 

Lurer litt på om noen har hørt om volumtaksering der i gården. De het jo Telenor Avidi!!!

 

Hørte noen nyheter i helgen om at Post- og Teletilsynet skulle lage en siden med priskalkulator for Bredbånd-, mobil- og telefon priser! Siden skal hjelpe til at prisene blir presset ned og at folk skal få øynene opp for at det ikke bare er gamle "Televerket" som leverer teletjeneste!

Tror at siden heter noe lignende som http://www.telepriser.no

 

Den skulle visstnok bli lansert denne uken. :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-08-13 03:16 ]

Lenke til kommentar

Hvis jeg har skjønt det rett, så eier telenor alle linjene i norge i dag (med unntak av nye fiberoptiske nett som f. eks bredbåndsfabrikken)

 

Dette burde egentlig bety at Telenor kan levere de laveste prisene, og så å si danke ut konkurrentene??

Nextgentel og alle andre lignende selskaper leier linjer av telenor.

 

Hvis min oppfattelse av situasjonen er riktig, så skjønner jeg ikke hvorfor telenor nå også gjør det enda mer ubehagelig for sine kunder?

 

Rett på meg hvis det er feil.

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg aldri har hatt noe med Telenor å gjøre. Kjører NetCom på mobilen, og ble stolt NGT-kunde i sommer. Jeg skjønner ikke hvordan Telenor klarer å holde på kundene sine med de holdningene de viser hva gjelder kundebehandling o.l...

 

Jaja...

 

Synes forresten jeg leste noe om den Netopia routeren...

Problemet jeg har opplevd med den kom når jeg skulle sette opp FTP i går, også er den jo latterlig stor i forhold til den lille Cisco-saken da... :grin:

 

-->Calm

 

[ Denne Melding var redigert av: Calm på 2002-08-13 09:59 ]

Lenke til kommentar

Det ser ut som de gamle abonnementene med tilhørende priser blir beholdt slik de har vært hittil, og at dette "Nye Online ADSL" bare blir nok et alternativ i rekken, så dere kan bare puste lettet ut.

 

Faktisk har Telenor gitt natteravner/storforbrukere som laster ned mye ved nattestid (kl. 01.00-09.00) et nokså greit tilbud. Du betaler 349,- måneden og legger på 49,- for "Nattsurf", så kan du laste ned ubegrenset i åtte timer med 704 Kbit hastighet til samme pris som/50 kr billigere enn 384. Så om dagen gjør du det vanlige unntatt de store nedlastningene.

 

Men på den annen side kan man jo med 384 K/ubegrenset bruk, fint ta igjen "det forsømte" ved å laste ned på dagtid i tillegg :wink:

 

Så uansett spørs det behovet ditt, og lommeboka.

Hvis man vil spare 150 kr måneden/1800 året (i stedet for å ha 704 K ubegr. bruk), så er i hvertfall muligheten der.

 

Men dersom man har BlueCom eller NextGenTel tilgjengelig er det klart bedre alternativer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...