embark Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Fant ut at jeg skulle installere Far Cry igjen. Men det henger seg hele tiden og det spretter opp en såkalt "VPU Recover" som sier at skjermdriveren er blitt nullstilt eller noe sånt. Jeg vet at jeg kan skru den av, men henger det seg likevel? Dette kan skjer hvert minutt eller det kan gå en stund. Se profil for specs...
NorLord Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hei FarCry 1.33 patch og nye ati drivere (cat.5.8) burde kanskje hjelpe ? /jan
ttt Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Flyttes frå "Spørsmål og svar - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Far Cry".
embark Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Flyttes frå "Spørsmål og svar - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Far Cry". Sorry, visste ikke at det var egen kategori for Far Cry. Har Catalyst 5.8, men skal prøve patchen.
Excelsion Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Dette skjer med meg meg også, ikke på Far Cry da, for det har jeg aldri prøvd, men det skjer på alle spill som har en noenlunde krevende grafikk. Hos meg skjer det pga. att skjermkortet blir for varmt. Har ei stoor vifte utenfor kabinettet som står å blåser på det, og da klarer jeg iallefall å delvis forhindre det. Om vinteren skjer det ikke, hvis jeg har det kaldt i rommet. Sikkert samme problemet du har.
embark Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Takk, NorLord. Patcha det til 1.33 og nå funker det.
CurSe Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hadde samme problemet med VPU Recover. Med en gang det kom noe som hadde litt grafikk i bildet, så kom den meldingen opp. Enden på visen ble at vi sendte inn maskinen og da fant de ut at skjermkortet var delvis defekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå