Gå til innhold

Cs på bærbar, funker det greit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt poeng, men skjermene nå til dags er vel ganske greie, du venner deg til det. Har en kamerat som har bærbar og spiller masse cs, og han har aldri klaget :)

1) Som nevnt er det snakk om skjermkort.

2) Det er på langt nær alle laptoper som i dag leveres med gode nok skjermkort.

 

Til trådstarter:

Det skal egentlig funke relativt greit. Jeg spiller via min laptop, kun med ekstern mus. WLAN bruker jeg også. Skjermkortet mitt er relativt kraftig, og skjermen er god, så jeg topper statsen i hver jævla PCW jeg spiller (egentlig ikke). Dog, i starten var det et eller annet som føltes ekkelt. Sensen var på en måte litt seig, så jeg endte med å stille den opp noen få hakk (fra 1.45 til 1.485 om noen lurer). Det tok en dag eller to å venne seg til, men nå fungerer alt knall. Jo, også måtte jeg legge inn et nytt buyscript, da det gamle (og i grunn mye mer effektive) kjørte på num-tastene, mens det jeg bruker på lappizen kjører på F-tastene.

 

Det du må vurdere, er om du liker å spille på LCD-skjerm (ikke at det er noe problem å kople til en ekstern skjerm), om skjermkortet ditt er kraftig nok, og om du takler laptop-tastaturer. Det kan ofte være greit å spille med kabel (ikke WLAN), men om du sitter nærme aksesspunkt/router, uten så mye krimskrams, skal også det gå greit.

Lenke til kommentar

spørs om du mener CSS ellr Cs 1.6, cs 1.6 funker i hvertfall veldig fint hvis du har en grei PC. Sist gang jeg var på LAN, med vennegjengen, kom det bare sånn her på alle de som hadde bærbare PCer: Lan servers restricted to local class ©. Har aldri fått det med noen annen pc, så det virker som det kommer oftere på bærbare pcer, men du spiller kanskje ikke så mye LAN, så da er det jo greit. :D

Lenke til kommentar
spørs om du mener CSS ellr Cs 1.6, cs 1.6 funker i hvertfall veldig fint hvis du har en grei PC. Sist gang jeg var på LAN, med vennegjengen, kom det bare sånn her på alle de som hadde bærbare PCer: Lan servers restricted to local class ©. Har aldri fått det med noen annen pc, så det virker som det kommer oftere på bærbare pcer, men du spiller kanskje ikke så mye LAN, så da er det jo greit. :D

Se sticky?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...