geiran Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 grattis! Det sitter forbanna langt inne å gratulere dere siden vi lå foran dere for en måned siden med Majordomo og hele pakken. Nå er det ca en måned til vi er fremme med RAgnaros vil jeg tro. Men for all del: Grattis -G
Heales Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Og hvorfor er dette stort? Det er stort for de som gjør det for første gang, og det var det/blir det sikkert for deg også første gangen. Må man hele tiden være så forbasket smålig her inne når en spiller lager en gledespost?
Dandar Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Vi nermer oss kraftig, hadde han på 12% på andre forsøk... Men grats.
Tbau5 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Flott. Nexus er nokk ikke så langt etter nå. Neida, vi har ikke tatt Onyxia enda "vi"*. Men så snart vi får litt flere spillere på lev 60 er det game on. *Sier "vi"* siden jeg ikke enda er 60, slik at jeg ikke kan regens som en av de som kommer til å prøve seg på Onyxia i løpet av den nærmeste tiden.
Iver. Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ragnaros gikk ned på Argent Dawn for første gang i går også var raid-vennene HFC (HappyFunCrew) som tok han ned:D
digitalglenn Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 det er da ikke noe slit for allie og ta ragnaros 40 palas raider.. treffer på ragnaros og tar IMBA shileld og HS ... ragnaros blir rett og slett så frustrert av den SINSYKT gode taktiken at han tar selvmord og vips allie har tatt ned ragnaros
Lacim Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulerer og velkommen etter. Ps: ser ikke oss skryte av at vi har tatt Broodlord og kan nå smelte elementium bar
mobilfreek Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 det er da ikke noe slit for allie og ta ragnaros 40 palas raider.. treffer på ragnaros og tar IMBA shileld og HS ... ragnaros blir rett og slett så frustrert av den SINSYKT gode taktiken at han tar selvmord og vips allie har tatt ned ragnaros haha skjønnte den ike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå