Walts Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 spiller nå litt Anarchy online men det liker jeg egentlig ikke helt... har også spilt Runescape og final fantasy XI men vil ha noe nytt å starte på.. noen som har forslag? WoW? Guild Wars? Andre spill?
cselnes Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 wow er tidskrevende, veldig enkelt og sette seg inn i og er basert på grinding, få det beste av det beste utstyr. PvP er veldig morsomt men av og til litt irriterende hvis man blir ganka^^ Kampsystemet beregner seg mye mer om lvl og stats enn dyktighet som eks Guildwars fokuserer på. Guildwars går ikke under mmorpg siden det langt i fra er et masive spill. Det er mer som Neverwinter Nights (singel player) med online chat/byer, men faktsikt det beste singel player spillet jeg noen gang har spilt, det er utrolig variasjoner i naturen, det er bra og fengende storyline og stirlig armor. Level er bare nødvendig mot mobs ellers spiller det omtrent ingen trille. Pvp finnes det egentlig ikke, men det er et arena system heller. Man kan være 2 forskjellige klasser, eks Elementalist og monk. Du kan kun ha 8 skills med ut av byen og hvis du forlater byen drar du ut alene (eller med henchmen hvis du tok med deg det). av disse to holder jeg meg enda med wow pga det har mer sjarm i seg, og gå rundt og se på fin grafikk og gjøre missions med henchmen er veldig kjedelig i lengden pga andre spillere er som regel helt bort i natta og spille med, men så finner man slike spillere i WoW også..O_o BTW liker du FPS spill, så burde du prøve/se_på Planetside
nahojdat Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 WOW er kongen! Har Guild Wars også, det blir ikke brukt i hele tatt
Walts Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 vurdere WoW mye ja.. men syntes max lvl 60 høres så lite ut =P vil ha noe som varer lenge, som jeg kan ha det like gøy med en stund...
nahojdat Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) Hehe, å komme til lvl 60 tar veeeldig lang tid.. Pluss det er flere raser og klasser som gjør at spillet blir annerledes med hver.. Endret 5. september 2005 av nahojdat
Walts Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 (endret) okey, få se når jeg får penger hva jeg går for.. gjerne greit om andre kommer med sine meninger også så jeg får se litt forskjelige meninger å vurder det.. hehe... takker for svar =) Endret 5. september 2005 av djrabbit88
Mith Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det tar slettes meg ikke så lang tid å komme på level 60, men det er etter level 60 at wow virkelig blir kult. Forige charen min tok det 17 dager å få på level 60, men det var en prot specca warrior, som er tidenes tregeste char å grinde med. Hunter/rogue klarer det lett på 11-12 dager, hvis du har spillt litt før
Term Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Det kommer jo da an på hvor mye man spiller hver dag. Jeg synes WoW er ekstremt tidskrevende, så jeg har gitt det opp. Men ikke før jeg har fått charn min opp til 60 og kost meg litt der. Synes det er mye tid som går til reising osv. Men igjen det er det jo i de fleste MMoRPG's. WoW er ett flott spill med underholdning i enormt masse timer når du først starter det.
Walts Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 kk, da får jeg se om jeg kjøper det når jeg får penger.. hehe... men er det no prøve tid på det før man begynner å betale? noe sånt 1uke spilling gratis eller no?
White_Tiger Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg vil faktisk anbefale Anarchy Online, meget innholdrikt spill, det begynner å få litt dårlig grafikk i forhold til konkurentene, men jeg mener at det er gameplayet som teller. Hører om mange gamle AO-spillere som vender tilbake til AO fra WoW. Man kan også teste ut dette gratis nå. Man har 220 levels å streve med i AO Edit: Så at du spilte AO nå, men kom deg i en guild og skaffe deg expansions, bli med på raids og slikt, blir straks mye morsommere. Endret 6. september 2005 av White_Tiger
g@bb@ Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Litt dumt at man må betal i måneden for å spilla WoW. Hvor kan jeg laste ned AO btw?
White_Tiger Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratis AO lastes ned fra: http://anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign Hvis du skal ha expansions må du laste ned den store versjonen: http://anarchy-online.com/content/download...argeclient.html
g@bb@ Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 takk Skal se om jeg får det til nå snart ( er på skolen nå)
Walts Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Jeg vil faktisk anbefale Anarchy Online, meget innholdrikt spill, det begynner å få litt dårlig grafikk i forhold til konkurentene, men jeg mener at det er gameplayet som teller. Hører om mange gamle AO-spillere som vender tilbake til AO fra WoW. Man kan også teste ut dette gratis nå. Man har 220 levels å streve med i AO Edit: Så at du spilte AO nå, men kom deg i en guild og skaffe deg expansions, bli med på raids og slikt, blir straks mye morsommere. falt ikke helt for AO, alt for mye bugs.. detter ut ofte.. er kult spill, men vil ha noe av det nyere..
White_Tiger Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Er enig at det er mye bugs, spesielt problemer for oss med ATI-kort, 16.0 patchen skal komme straks nå med mange oppgraderte teksturer, bufixes osv. Edit: PM Onack ingame hvis du lurer på noe, jeg er på Rimor, lvl 150 NT Endret 6. september 2005 av White_Tiger
Walts Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 okey, jeg har Geforce da.. men alt for mye bugs til å være aksetabelt.. irriterene å dette ut 5-6ganger på kort tid... men noen som vet om det er en prøve tid på WOW?
Mith Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Det kommer jo da an på hvor mye man spiller hver dag. En dag = 24 timer. Når jeg sier en dag, er det 24 timer inne i spillet. Så det kommer vel strengt tatt ikke ann på hvor mye man spiller. Det kommer ann på hvor efektiv du er
stian999 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hvis du vil prøve noe helt annet så kan kanskje Eve-Online være noe?? kan lastes ned og prøves gratis i 14 dager fra www.eve-online.com
Walts Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 driver faktisk å prøver det.. men ikke falt helt for det heller, liker litt sånn dragere å sånt som er i WoW... litt mer eventyr aktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå