Gå til innhold

Påminding om Xplore05 i Levanger


Anbefalte innlegg

Er trist dette, og litt rart faktisk. Folk syter og klager over at det er for lite LAN, men plutselig når det endelig dukker opp noe kommer det ikke nok folk og det blir ikke noe av pga for lite billettsalg. Hvert fall dette som gjør at det ikke er LAN på "små steder". Dessverre. :roll:

Vel, dette bør ikke bli avlyst iallfall, for dette har jeg gledet meg til siden jeg startet å pakke for å dra hjem fra Xplore04 :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC' date=29/09/2005 : 21:57]
Jo, salen var rimelig full i fjor ja. ;)

Nei det var den så fanken ikke! Du var jo ikke der en gang, Stein Åge! Eller var du?

 

Uansett var den langt ifra full. Det var masse plasser igjen, og mange folk dro skikkelig tidlig også.

Jeg var der i fjor, og.. og.. hmm.. Hvorfor har jeg på følelsen av at jeg tenker på Xplore03 nå? :hmm:

Lenke til kommentar

Ja, da var Xplore05 over da. Hva synes dere folk om LAN'et? Var det verd den relativt dyre prisen for å komme inn (400-450kr)?

 

Jeg synes det var verd det. Spilte faktisk utrolig lite, til min store forbauselse.

Derimot fikk jeg lastet ned utrooooolig mye; filmer, serier, spill, osv (nei, jeg er nok ikke en engel jeg heller :ermm: ).

 

Så hva synes dere? Hva gjorde dere på LAN'et?

Lenke til kommentar

Jeg våknet nå netopp..

Døgnet den siste natte, selvfølgelig. :roll:

 

Den siste natten var forferdelig kald. Jeg satt midt i trekken og holdt på å fryse igjel (til døde)

Måtte gå fra PC'n fordi det var så kaldt :(

Jeg fikk kopiert 54,07GB, som er muligens alt for lite, men jeg fant ikke annet å kopiere. :hm:

Jeg får se nå på de dagene som kommer, på hva jeg angrer på at jeg ikke kopierte.

 

Det var et bra LAN, men litt dårlig arrangert.

Compo(ene) ble utsatt med flere timer uten at de sa ifra, (spesielt den Duke Nukem 3D copoen jeg meldte meg på, men som aldri ble, så jeg lå å sov når den var :( ) også kunne de ha gjort det mulig for litt flere spill. Alle satt og spilte CS og WOW, og om de har satt opp en server til f.eks. BF2, så har vel kanskje flere spilt det.

Informasjonen som ble utgitt på nettsidene var ikke akkurat mye, men vi overlevde.

Akkurat nå spiller jeg høy musikk for meg selv.

Savner Xplore :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...