Gå til innhold

sammenligning av Asus S5A og M5A?


PapaDon

Anbefalte innlegg

Ok, vet at jeg kanskje har startet/bidratt med litt mange poster med spørsmål vedrørende laptoper :) Men her er jeg altså igjen. Lurer på hovedforskjellene mellom overnevnte Asus S5A og M5A. Jeg finner ingen sammenligninger av de to og heller ingen tester av S5A. Det jeg lurer på er hvordan de begge klarer seg på støy, jeg vet at M5A er en skikkelig arbeidshest, men stemmer dette også for S5A? Hvis noen er innehavere av en av maskinene må dere gjerne si noe om kvalitet, feil og mangler, positive eller negative sider ved maskinen, alt for gjøre utvelgelsen lettere :yes: . For å "betale tilbake" for alle postene mine skal jeg poste en skikkelig review av den av maskinene jeg eventuelt faller for.

 

Edit: fant akkurat ut at S5A har ekstern dvd rom, mens M5A har intern, men utover det ser jeg ingen ulikheter (brukte HW.no's sammenligning) Foresten noen som vet hvorfor både S5A og M5A er mye billigere hos PSdata enn hos de andre?

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er også ute etter en av disse(se min post tidligere i dag). Var i ugangspunktet ute etter en M5A pga. intern optisk enhet, men tror nå det heller mot en S5A istedet.

 

M5A har noe bedre CPU, annen type minnekonfigurasjon ser det ut til. Er noe større og tyngre enn S5A.

Har ikke funnet helt ut om M5A har dobbellags eller enkeltlags DVD-brenner.

 

Vet ingenting om støy heller slik at bidrag fra innehavere av en av disse to hadde vært topp!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...