-Raistlin- Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 ja. da var mappet released. link hentes i førsteposten de som tester kan gjerne si hva de mener......og rapportere bugs / ting som ser herpa ut
Newt32 Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 de som tester kan gjerne si hva de mener......og rapportere bugs / ting som ser herpa ut Ok. Ganske flott konsept egentlig. Jeg fant noen småfeil, men det er da helt normalt. Det er ikke så lett å lage maps heller. Anyway, du kan laste ned screens av alle småfeilene jeg fant her.
-Raistlin- Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 (endret) portene :meninga at de skal være sånn "misplassert" dårlig middelalder engineering liksom veggen i puben : er feil ja bokhylla i t spawn..flyr den? tror det har med R-speeds å gjøre texturen ja........ inne i innen er det lightning "problemer" (func_door får lys gjennom seg og lagde en teit effekt) sprekker påde hengetakene til puben er oxo r_spees saving resten skal jeg fikse EDIT: skyboxen overlapper jo noen av husene så veggene forsvinner........ oida Endret 25. september 2005 av -Raistlin-
kenneth11 Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 portene :meninga at de skal være sånn "misplassert" dårlig middelalder engineering liksom :!: var en del middelalderbygninger som hadde dårlig engineering ja
-Raistlin- Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 var det ment sarkastisk? slenger opp ny .zip når jeg har fått uploada den.....
kenneth11 Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 var det ment sarkastisk? slenger opp ny .zip når jeg har fått uploada den..... nei det var ikke sarkasme
-Raistlin- Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 http://www.filefarmer.com/Kasperrro/de_middleages2.zip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå