Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Overvåke "lokalt nettverk"


Anbefalte innlegg

Hei,

Er en god gjeng i et bofellesskap som deler en trådløs internett-kobling, lurer på om det finnes noen programmer som gør at jeg kan overvåke hva og hvem som laster ned fra min pc når den er tilkoblet nettverket? Gjerne et program der jeg har mulighet til å kutte av koblingen, vis jeg ikke ønsker å laste opp til denne personen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows har et innebygget slikt program. Den heter simple network management protocol, og kan finnes blandt windows-komponentene som er valgfrie å installere. (gå inn på installer/avinstaller og velg legg til windows komponent).

 

Men det finnes sikkert bedre og enklere verktøy også... google litt på "network monitor" eller noe sånt du, så finner du mye som sikkert kan være brukbart.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Windows har et innebygget slikt program. Den heter simple network management protocol, og kan finnes blandt windows-komponentene som er valgfrie å installere. (gå inn på installer/avinstaller og velg legg til windows komponent).

 

Men det finnes sikkert bedre og enklere verktøy også... google litt på "network monitor" eller noe sånt du, så finner du mye som sikkert kan være brukbart.

 

-Stigma

hei. jeg har innstalert denne netverks programmet slik som du sa nå.

 

men det la seg verken i startmenyen eller på skrivebordet ? hvor kan jeg finne programmet og starte det ? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...