DE1 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Heisann! I går spilte jeg litt for høy musikk, men ikke alt for høy... Så plutselig kom det ikke mer lyd ut av pcen, det gjør den ikke på noen av de tre anleggene mine... Hva skal jeg gjøre? Har lydkortet sprengt? Ber om raske svar.
xoriath Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Tja... Ikke lett å si... Ville kansje ha sett på om det går ann å få noen form for garanti på det..
Netrum Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Dette kan virke litt banalt men. har du sjekka strømen står i?? Og sjekka alle ledningene ? Du kan ved et uhell ha satt på mute eller på annen måte skrudd ned volumet i windows. Et lydkort skal normalt sett ikke kunne sprenges. Men det kan ha gått en strøm puls fra anlegget ditt inn på kortet. Lite sannsynlig men det er en mullighet.
DE1 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 Tusen takk for alle svar. Nå virker det! Takk og lov. *Tråd kan stenges* YES! Men uansett, takk.. Jeg plugget ut og inn ledninger men, jeg veit ikke hva som gjørde jobben. Takk uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå