Dynejonas Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hei. Jeg har et problem med download taben i Opera. Før pleide jeg å ha to skjermer og da hadde jeg downloadsene i høyre skerm(venstre var hoveskjerm). Men nå har jeg bare en skjerm og jeg får ikke til å åpne nedlastningsbildet(downloadgreia). Hva skal jeg gjøre? Mvh Jonas
riktig Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Verktøy - Overføringer. Evt ctrl+alt+T. Noen annen metode vet jeg ikke om, bortsett fra å prøve å laste ned noe. Hm, kanskje vinduet fortsatt ligger på "den andre" skjermen.
Dynejonas Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Slik ser skermbildet mitt ut. Når jeg hadde to skjermer måtte jeg dra "tabben" over i den andre skjermen og da åpnet den seg der som et eget vindu.
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hvis du klarer å flytte musen ut av skjermbildet og over i den andre skjermen (som ikke er der) kan du jo prøve å gå helt opp i bildet og dra taben tilbake.
Dynejonas Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Yes! Jeg fixa det. Det viste seg at det bare var å dra tabben ned til start-meny-streken nedpå der. Men jeg får fremdeles ikke til å åpne "downloads" i Opera. Tusen takk for hjelpen. Mvh Jonas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå