Gå til innhold

printscreen program som tar alt

xanonymx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt programmet screen hunter for å ta screenshot, det lagre bildene også. Da slipper jeg å gå innom paint. Men det programmet tar ikke bilder av Samurize tingene og heller ikke Windows FX og DesktopX. Så er det noen som vet om et program som tar bilde av alt og lagre bildet. Vet at printsecreen knappen tar alt, men da må jeg innom paint e.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ville vært krise om du måtte bruke 10 sekunder av livet ditt på å ta printscreen via paint. :ermm:

Jeg pleier å være behjelpelig her inne, men den lille omveien via paint er ikke noe å whine over. :)

Skrevet

Hvis jeg skulle bare ta et bilde så gjør det ingenting. Men vis jeg holder på å skal ta mange bilder så er det greit at den får med seg alt, og samtidig lagre slik at jeg slipper å gå fram og tilbake så mange ganger.

Så er det noen som vet?

Skrevet

Vil anbefale BSR (S'en, og R'en står for Screen Recorder, hukser ikke hva B'en står for)...

Her kan du i tillegg ta opp skjermen på film ;)

Google it

Skrevet

Takk for mange svar. Jeg prøvde først Gadwin PrintScreen, men det tok ikke alt (desktop moddingen), så jeg prøvde Grab Clip Save og det funket bra, så jeg gadd ikke prøve de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...