xanonymx Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg har brukt programmet screen hunter for å ta screenshot, det lagre bildene også. Da slipper jeg å gå innom paint. Men det programmet tar ikke bilder av Samurize tingene og heller ikke Windows FX og DesktopX. Så er det noen som vet om et program som tar bilde av alt og lagre bildet. Vet at printsecreen knappen tar alt, men da må jeg innom paint e.l.
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Ja, det ville vært krise om du måtte bruke 10 sekunder av livet ditt på å ta printscreen via paint. Jeg pleier å være behjelpelig her inne, men den lille omveien via paint er ikke noe å whine over.
xanonymx Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Hvis jeg skulle bare ta et bilde så gjør det ingenting. Men vis jeg holder på å skal ta mange bilder så er det greit at den får med seg alt, og samtidig lagre slik at jeg slipper å gå fram og tilbake så mange ganger. Så er det noen som vet?
Montag Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Ingen vits med paint omvei, når man har glimrende program som Gadwin PrintScreen. Gratis er det og!
pmarius Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 SnagIT er det beste programmet til screenshots. Det fixer alt: levende film av skjermen, spill/directX, MediaPlayer, osv. Sjekk her: http://www.techsmith.com/default.asp?
Gaby Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Vil anbefale BSR (S'en, og R'en står for Screen Recorder, hukser ikke hva B'en står for)... Her kan du i tillegg ta opp skjermen på film Google it
xanonymx Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 Takk for mange svar. Jeg prøvde først Gadwin PrintScreen, men det tok ikke alt (desktop moddingen), så jeg prøvde Grab Clip Save og det funket bra, så jeg gadd ikke prøve de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå