Edmund Blackadder Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hei! Hvilket program kan jeg bruke for å "filme" (ta opptak av) et slag på pcen? Er det også mulig at du bare ser den øvre delen? Der slaget faktisk er uten unit-knappene og mini-mapet og det der? Så skal det komme ut i AVI. Takk
Bluebeans Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 RTW 1.2 har innebygd movieeditor som er rimelig grei å bruke. Les readmefilene.
dravisher Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Har RTW en egen filmfunksjon? Har ikke RTW installert på PCen jeg sitter på her nå, så får ikke sjekket 1.2 readme som du sier. Regner med du ikke snakker om replay funksjonen (den var jo der fra 1.0 så). Uansett, hvis du vil ha bra film vil jeg anbefale å sette MINIMAL_UI = TRUE i preferences.txt (så får du mindre knapper og sånt på bunnen av skjermen), også kan det jo være en god ide å filme et replay via FRAPS (med mindre den integrerte saken niXon^^ snakker om er bedre), siden du da kan konsentrere deg om god kameraføring i stedet for å måtte gi kommandoer samtidig. Mener dog å huske at sist gang jeg brukte FRAPS så var det 30 sekunders begrensning på film hvis man ikke kjøpte det.
Snorre Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det stemmer det han sier. Versjon 1.2 har innebygget filmfunksjon. Her kan du se på soldatene dine fra ulike vinkler osv. Når du har laget filmen må du ta den opp i et opptaksprogram, da du ikke kan save filmen.
dravisher Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 håhåhå. Gleder meg til å få prøvd dette! Regner med Barbarian Invasion ligger i postkassa når jeg kommer tilbake til min hovedmaskin, så dette blir moro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå