Gå til innhold

Warcraft 3...trenger litt hjelp


Gjest Slettet-QqZexW9o

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Nå har jeg kommet meg til Chapter Seven "Twilight of the Gods" med Elfs og jeg sitter fast på dette brettet....Har prøvd å klare den siste måneden men jeg klarer ikke å holde ut til slutt.

 

Noen som har tatt dette brettet og hvordan dere gjorde det? Noen strategi eller noe sånt? Er så drittlei av å sitte dager foran spillet og bare tape

:smile:

 

Takker selvsagt på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Jeg sleit en stund med dette brettet på hard, men greide det tilslutt. Start med å ta begge gullgruvene sånn at du har alle 3 så tidlig som mulig. Oppgrader bare huntresses/archers og lag så mange som mulig og send dem etterhvert ned til humans. Samtidig må du gjøre plass til goblin land mines hos keeper of the grove og sende han for å kjøpe dem hos orcene. Deretter sender du han så fort som mulig ned til humans. Bruk land minene mot de mektigste angrepene. Lag også endel visps og send ned til humans og bygg defence der nede med dem. Da skal du akkurat greie å slå han elefanten eller hva **** han heter før du må trekke deg tilbake. Bygg så masse defence hos orcene med flere visps, fortsett og oppgrader og lag også endel druids of the wild (heter de det?) til healing. Der skal du også greie å drepe elefanten før du må trekke deg tilbake. Tilslutt i din egen base må du bygge mer defence med flere visps. Mens alt det her foregår må du skaffe og bruke så my goblin landmines som mulig. Mest effektivt hos orcene selvsagt. Ha også klar archere eller gryphons til å ta seg av air angrepene. Du må også kunne bruke starfall effektivt, dvs. bruk den når du er beskyttet og fienden er mange i antall. Spesielt effektivt mot raise dead folka.

 

Håper det hjelper :smile:

Lenke til kommentar

egentlig ett lett brett, man må bare bruke litt andre strategier enn man har gjort så langt i spillet.

Jeg tapte første gangen (5 min igjen) og byttet strategi, hadde da null problem med å vinne neste på neste forsøk. Prøv dette:

 

- start gruvedrift i begge de ledige gruvene. Ikke bry deg med å lage noe forsvar eller noe annet her, bare hent gull

- send dama på tigeren (glemt navnt) ned til humans med alle styrkene du har

- send keeper of the grove til troll mercenary leiren

- kjøp alle de troll mercenaries som du kan og send de ned til humans - kjøp troll hele tiden!!

- ikke hold styrkene dine for langt fremme. Om ikke undead angriper humans sine styrker eller bygninger, så slåss du alene. Slåss sammen - ikke gå for langt frem. (dette gjelder også i orc landsbyen)

- trollene alene er nok til å holde undead unna humans byen i lang tid. (bruk Starfall kun ved store og sterke angrep) Når humans byen faller, trekk deg tilbake til orcene.

- bruk tigerdama til å kjøpe landminer og legg disse ut langs veien som undead går mot orcene. Hun trenger bare å løpe frem og tilbake og legge ut miner og bruker Starfall.

- keeper of the grove fortsetter å kjøpe troll og sende disse til orcene

- slik kan du holde orc landsbyen lenge. Når du merker det går mot slutten og du ikke kan holde ut stort lenger (da skal det være under 5 min. igjen), trekk deg tilbake til egen landsby.

- kjøp fremdeles troll og send de til egen landsby nå

 

hvordan du holder ut de siste minuttene kan du velge litt. Metoder du kan bruke (evt. blande 2 eller flere)

- bruke ancient guardians (lag 2-4 forsvars linjer med disse)

- bruke egne styrker og/eller troll

- trekk heroesene inn i landsbyen og kast spells så mye du kan (få mana fra moon wells)

- bruk visps til å reparere ancient guardians og/eller detonere de for å skade summoned units

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...