Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Merkelige greier. Men da vet vi det, i tilfelle det skjer oss
Flexo Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg vil foreslå at du installerer 7.0 igjen, 7.5 er ikke noe spess bedre. Syntes den er lik bortsett fra voice greia som er helt på trynet og 5 nye winks som aldri blir brukt alikevel Har en lyst til å snakke med noen så kan en jo bare aktivere en lydsamtale ikke verre en det men det går ikke an å laste ned msn 7 lenger. dessuten så funker ikke windows eller trillian messenger etter at jeg har avinstallert msn7.5 Her kan du laste ned MSN 7.0 http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Endret 4. september 2005 av ^FeKtus
Gjest member-63169 Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg vil foreslå at du installerer 7.0 igjen, 7.5 er ikke noe spess bedre. Syntes den er lik bortsett fra voice greia som er helt på trynet og 5 nye winks som aldri blir brukt alikevel Har en lyst til å snakke med noen så kan en jo bare aktivere en lydsamtale ikke verre en det men det går ikke an å laste ned msn 7 lenger. dessuten så funker ikke windows eller trillian messenger etter at jeg har avinstallert msn7.5 Her kan du laste ned MSN 7.0 http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Hvad skal jeg med msn 7 herr fektus mann? Nesten samme navn som meg bruker
Gjest member-63169 Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 dessutens ser msn ut til at virke.
wil Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 ja, man kan jo lure på hvorfor han skal bruke msn 7.0 istede for 7.5 ja. hvis man skal ha noe som er bra og ikke så mye stæsj, så må man gå for 6.2 eller eldre. Eller gjør som meg å ikke bruke MSN i det hele tatt . For meg er det å bruke MSN Messenger nå et nederlag. Takler det ikke liksom.
Nauz Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 ja, man kan jo lure på hvorfor han skal bruke msn 7.0 istede for 7.5 ja. hvis man skal ha noe som er bra og ikke så mye stæsj, så må man gå for 6.2 eller eldre. Eller gjør som meg å ikke bruke MSN i det hele tatt . For meg er det å bruke MSN Messenger nå et nederlag. Takler det ikke liksom. 4860405[/snapback] hmm så hva bruker du da? driver å skal "velge" vilken messenger jeg skal ha selv. det er vel ikke en" den store messenger tråden" eller noe sånt her? har prøvd å søke men finner ikke noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå