Gå til innhold

Hva feiler msn 7.5?

Gjest member-63169

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg vil foreslå at du installerer 7.0 igjen, 7.5 er ikke noe spess bedre. Syntes den er lik bortsett fra voice greia som er helt på trynet og 5 nye winks som aldri blir brukt alikevel ;)

Har en lyst til å snakke med noen så kan en jo bare aktivere en lydsamtale ikke verre en det :p

men det går ikke an å laste ned msn 7 lenger. dessuten så funker ikke windows eller trillian messenger etter at jeg har avinstallert msn7.5 :hrm:

Her kan du laste ned MSN 7.0

http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en

Endret av ^FeKtus
  • 2 uker senere...
Gjest member-63169
Skrevet
Jeg vil foreslå at du installerer 7.0 igjen, 7.5 er ikke noe spess bedre. Syntes den er lik bortsett fra voice greia som er helt på trynet og 5 nye winks som aldri blir brukt alikevel ;)

Har en lyst til å snakke med noen så kan en jo bare aktivere en lydsamtale ikke verre en det :p

men det går ikke an å laste ned msn 7 lenger. dessuten så funker ikke windows eller trillian messenger etter at jeg har avinstallert msn7.5 :hrm:

Her kan du laste ned MSN 7.0

http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en

Hvad skal jeg med msn 7 herr fektus mann?

Nesten samme navn som meg bruker

Gjest member-63169
Skrevet
:dribble: dessutens ser msn ut til at virke.
Skrevet

ja, man kan jo lure på hvorfor han skal bruke msn 7.0 istede for 7.5 ja. hvis man skal ha noe som er bra og ikke så mye stæsj, så må man gå for 6.2 eller eldre. Eller gjør som meg å ikke bruke MSN i det hele tatt :D. For meg er det å bruke MSN Messenger nå et nederlag. Takler det ikke liksom.

• 1 måned senere...
Skrevet
ja, man kan jo lure på hvorfor han skal bruke msn 7.0 istede for 7.5 ja. hvis man skal ha noe som er bra og ikke så mye stæsj, så må man gå for 6.2 eller eldre. Eller gjør som meg å ikke bruke MSN i det hele tatt :D. For meg er det å bruke MSN Messenger nå et nederlag. Takler det ikke liksom.

4860405[/snapback]

hmm så hva bruker du da? driver å skal "velge" vilken messenger jeg skal ha selv. det er vel ikke en" den store messenger tråden" eller noe sånt her? har prøvd å søke men finner ikke noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...