Gå til innhold

Macro for å snu seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en kommando som gjør slik at man snur seg rundt 180 grader?

Tenker på å lage en macro der man snur seg rundt 180 grader, skyter et arcane shot, og snur seg 180 grader tilbake til utgangspunktet. Jeg snakker her selvfølgelig ikke om kameravinkel, men om a snu selve characteren.

Takker for alle innspill :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det tror jeg nesten du bare kan putte i drømmeboksen med en gang ;)

Ingen kommando jeg har sett hvertfall som snur deg noen som helst vei..

Endret av Nosferatu
Skrevet
Trykk på 'esc' gå under 'key bindings', gå ned til 'camera' 'flip 180' og velg en tast du vil bruke.

Jeg bruker '>/<' ^_^

Det der er vel bare kameraet som snur seg, og ikke selve characteren?

Skrevet
Trykk på 'esc' gå under 'key bindings', gå ned til 'camera' 'flip 180' og velg en tast du vil bruke.

Jeg bruker '>/<'  ^_^

Det der er vel bare kameraet som snur seg, og ikke selve characteren?

Auch, sant det. Leste helt feil. Sorry :/

Skrevet
bruk musa, kan gjøre noen synsykt raske 180 graders turns ;) uten å redusere forspranget nesten

Vel, med litt skills kan man jo hoppe en gnag rundt, og skyte et skudde når man er halveis i luften. Men hjelpe meg, da er det stor sjanse for å lande litt feil, og kanksje løpe rett inn i warrioren som løper etter deg.

Skrevet

du hopper, vrir charactern med høyre museknapp til venstre så du ser tilbake, skyter arcane shot / concussion og lynraskt tilbake samme vei før du lander :p

Bare gå og tren på noen mobs så klarer du det fort :)

Skrevet
jeg dreiv å lærte meg sånn kite-måte, bare dra en über 360 og skyt på ca 180* mens du tar en liten "pause" i lufta :thumbup:

Men jeg ønsker en macro jeg kan bruke til å gjøre den uberkitingen.

Skrevet
jeg dreiv å lærte meg sånn kite-måte, bare dra en über 360 og skyt på ca 180* mens du tar en liten "pause" i lufta  :thumbup:

Men jeg ønsker en macro jeg kan bruke til å gjøre den uberkitingen.

trukke det funker.. men det var jo en fryktelig god idé da, fryktlig stor fordel for oss Huntere da...

Skrevet (endret)

Som mage gjorde jeg dette en del når jeg tok ut noen Deepstrider Giants i Desolace. fyrer av litt stuff i starten, løper, hoper, og bruker fire blast på halveien rundt. sånn fortsatte jeg hele veien, med unntak av litt frost nova osv. Funker som bare det, og er ganske gøyalt :D

Edit; Leif was here

Endret av ObliVioN =]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...