Gå til innhold

Trenger eit program for å mekke en dvd plate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at både k3b (hvis du har KDE) og Gnomebaker (Gnome), vil kunne gjøre det.

Må beklage vist jeg missforstod, men man må vel så alldeles ikke ha kde for å bruke k3b!

Skrevet

Jeg vil tro at både k3b (hvis du har KDE) og Gnomebaker (Gnome), vil kunne gjøre det.

Må beklage vist jeg missforstod, men man må vel så alldeles ikke ha kde for å bruke k3b!

Man trenger Qt og kdelibs.

Skrevet

Det må man ikke, men man må dra med seg halve KDE om man ikke har installert et KDE-program fra før i GNOME. Noen velger å kjøre en klar KDE eller GNOME-linje, for å slippe å drasse med seg masse KDE- eller GNOME-lib-filer.

Skrevet
fungerte fint med k3b. var bare å kaste vob filene over i rett mappe og så brenne :)

Hva er egentlig rett mappe? Hadde en hel haug mer vob-filer, prøvde å legge dem inn i VIDEO_TS, men fikk ikke spillt dem av (bortsett fra en og en vob via mplayer)

Skrevet

viss jeg lagte en video_ts og audio_ts og la alt med vobb inn i video_ts så greide jeg å spille det av meg xine. viss jeg gikk inn på instillingene og skiftet hvor /dev/dvd låg.. Tungvint måte. fins sikkert bedre. men det gikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...