Gå til innhold

Dell - Billigere ved å ringe de?


dennishou

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Snubla over en eller annen tråd her om dagen at DELL var billigere når man ringte de? Kan noen bekrefte dette? Hørtes igrunn veldig rart ut siden de fleste andre butikker blant annet tilbyr rabatter og andre goder for bare ved å handle på nettet. Noen som har noen erfaring?

 

Og by the way, ser på DELL sine hjemmesider at man kan egen konfiguere et system. Når man velger 9cellers batteri som hovedbatteri, må man ta og bestille et ekstra 9 cellers batteri da på neste sånn velge konfigurasjon ting?

 

Og vet noen hvordan DELL's Quicksnap for de skjermene funker og ser ut? Skulle gjerne hatt noen bilder også...

 

 

-Dennis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bestiller noe utover standardoppsettene kan det lønne seg å ringe. Siden prisen på for eksempel minne er mye lavere i andre webshopper kan du få omtrent samme prisen hos Dell fra en selger hvis du ringer. Du kan også sende mail og spør om tilbud på den og den konfigurasjonen.

 

Kan du velge hovedbatteri? Tror bare du har standard-batteri og så kan du bestille et ekstra batter utenom, slik at du altså får to batterier. Iallfall slik det var da jeg bestilte min Latitude X1.

 

Hvilken maskin har du forresten tenkt å kjøpe?

Lenke til kommentar
Hei,

 

Snubla over en eller annen tråd her om dagen at DELL var billigere når man ringte de? Kan noen bekrefte dette? Hørtes igrunn veldig rart ut siden de fleste andre butikker blant annet tilbyr rabatter og andre goder for bare ved å handle på nettet. Noen som har noen erfaring?

 

Og by the way, ser på DELL sine hjemmesider at man kan egen konfiguere et system. Når man velger 9cellers batteri som hovedbatteri, må man ta og bestille et ekstra 9 cellers batteri da på neste sånn velge konfigurasjon ting?

 

Og vet noen hvordan DELL's Quicksnap for de skjermene funker og ser ut? Skulle gjerne hatt noen bilder også...

 

 

-Dennis

Fikk xps sekk og 1000kr i rabatt.

Lenke til kommentar

Quz, jeg betalte enkelt og greit med visa-kortet mitt. Dette funket fint.

 

Dennis, mange av svarene dine står i 9300-tråden. Jeg bestilte min dell 9300, som endelig er på vei, og fikk et bra tilbud på web. Jeg betalte 13,8k, nå koster samme oppsett dessverre nærmere 16k, så da er det vel lurere å ringe. Det er jo bare å sette opp et oppsett på web og ringe og høre om du får et bedre tilbud.

 

Hvis du driver og setter opp en 9300 kan du velge fritt mellom de to batteriene uten å kjøpe noe ekstra. 9-cellebatteriet varer lenger, men veier mer og jeg tror det tar lengere tid å lade opp.

Lenke til kommentar

Det avhenger litt av hvilke tilbud de har på nett - etter hva jeg har forstått var det vanskelig å få bedre tilbud hos selger nå de siste dagene i august hvor de har hatt 3000 kr kontant avslag og gratis oppgradering av RAM for en Inspiron 9300. Som regel kan du få bedre tilbud hos selger, men det er ikke en selvsagt ting.

Skal du betale med avbetaling må du kredittvurderes. Greiest er det å betale med Visa eller Mastercard så klart.

Lenke til kommentar

Takk for fine svar!

 

Vet dere forresten forskjellen på WSXGA+ og WUXGA? Vet at oppløsningen er forskjellig på de...får plass til mer på skjermen, men kvalitetsmessig?

 

Og har fortsatt ikke fått svar på hvordan Dell's Quicksnap funker, noen som har dette på sin Dell maskin? Ser det lekker ut? ;)

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Fikk min Dell 6000 for få dager side, skriver dette innlegget på den.

Du spurte om Quicksnap.....

 

Gå inn på dell.com

I søkefeltet skriver du quicksnap, så får du opp bilder av de forskjellige.

 

På min maskin har jeg et som er i Carbonfiber "look".

Jeg var spent på dette selv, da jeg ikke hadde sett det "live", men bare på web-siden som fortalt over....

 

Dette er et plastdeksel du trer utenpå lokket. Kanskje litt "klønete" fortalt ?

Bygger ca.1,5-2mm i tykkelse. Om det er verdt kr.350,- eller hva det kostet er vel kanskje å ta hardt i ? Men jeg ville ha dette for å ha et litt annet utseendet enn alle andre !

 

Bestilte også en kjempecool veske til den. Ikke fra Dell, men et annet firma...

Se link: =http://www.booqbags.com

Bestilte fra England, da frakten ble helt jæ..... fra USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...