Jump to content
Sign in to follow this  
DCX

Posten levering av PC

Recommended Posts

Hvor lang tid pleier posten å bruke på å levere en PC? Med hjem på døren opplegget?... Og er de i det heletatt aktuelle i helgene ?

Vanskelig å si, men er den sendt i dag, kan du om du har flaks ha den i morgen kveld. Om den ikke kommer i morgen må du vente til tidligst mandag,

Som du sikkert skjønner vil leveringstiden avhenge av hvor pakken kommer fra og hvor den skal. Så svaret på ditt spørsmål må bli fra en til fem dager.

Ørjan...

Ja. Som sagt får jeg den i kveld. Jeg bor lett tilgjengelig i oslo så det er vel ikke så rart det ikke har tatt mer en 1 og en 1/2 dag ;)

Fikk melding i dag om at jeg får den i kveld.. er vel en av de heldige da :D:w00t:

De fleste er "heldige" og får det som er betalt for. Jeg leste er artikkel her om dagen, der det framgikk at Posten har 98% kvalitet på lovt leveringstid. Og det regnes som svært bra. Det er ingen andre i transportbransjen i Norge som gjør det bedre. Dette er undersøkelser gjort av andre enn Posten.

Hva som er lovt leveringstid, finner du ut ved å søke på posten.no. Hvis du bor på ei øy utafor Finnmark, er det ingen som lover levering på en dag. Da tar det sikkert fem dager, og du får det ikke på døre. Om du bor i Oslo, vil du få en pakke hjem på døra samme kveld som den leveres til Posten fra en butikk i Oslo. Ellers tar det vel stort sett en eller to dager. Så søk på posten.no. Og ikke forvent ekspresslevering om du betaler laveste pris. Men finn ut hva som er lovt, og klag om du ikke får det.