Markaren Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Oki doki, lite spørsmål.. Har en kompis som har Å i brukernavnet sitt, han får derfor ikke til å innstalere patchen. Hva må til for at den skal virke? Er det nok å forandre brukernavnet, reinntalere spillet? Må han lage ny bruker, inntalere spillet der.. Ikke link til noe annen post, plz svar på spørsmålet de som har peiling, det er et mylder med sånn poster som bare fører til rot..
Uderzo Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Når det er snakk om æøå, så er det vel brukeren i winxp det er snakk om. Jeg lagde bare en ny winxp bruker, logget meg inn og installerte patchen. Etterpå slettet jeg brukeren Endret 1. september 2005 av Uderzo
Markaren Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Når det er snakk om æøå, så er det vel brukeren i winxp det er snakk om. Jeg lagde bare en ny winxp bruker, logget meg inn og installerte patchen. Etterpå slettet jeg brukeren Ja du, han kompisen min skjønte det ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå