Gå til innhold

Et socket A hovedkort å anbefale?


ovinn

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle slå på pcn min etter jeg hadde kommet hjem... Men neida :( Den ville ikke starte!

Psu funker(jumpstarta), trur det må vøre noe i veien med hk. Men tastaturet ga fra seg et blink og det er jo koblet til det... :hmm:

 

Noen forslag til hva som kan være feil og evnt. nytt hk?

Skal være socket A for skal ikke bruke så mye på den pcn ,skal snart ha ny..

 

tenkte på den her:

DFI

 

Takk for svar :)

 

-Dj ovin-

 

EDIT: trur oxo jeg skal ha ny CPU.. Er denne noe tess?

Link

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123

For og være ærlig ville jeg ikke ha kjøpt nytt HK og CPU til den, Socket A er VELDIG på vei ut, samme med CPU`n!

Lagde nesetn en lik tråd for en stund siden, men fant til slutt ut at det ble billigre med en "ny" PC, en Oppgraderings Pakke i Fra komplett.no er ikke så dumt, Som denne? Eneste den mangler er skjermkort, PCI Express) Men finner ett "OK" ett til 500,-

Men om du absolutt vil ha socket A :p Funker sikkert det du har funnet der;) Eller du kan få kjøpt mitt gamle MSI K7N2 Delta2 Platinum for en billig penger^^

Lenke til kommentar

tenkt på det og jeg skjønner du :p

Men det er det at jeg ikke skal bruke altfor mye penger på detta her... skal tross alt ha en ny pc for 7-8000 om noen uker... Men veit ikke enda.... Har ikkeNOE penger nå så får se....

Den pakka der er grei du forsåvidt, får vurdere litt hvor mye jeg vil bruke på den...

Takk for svar :)

 

-Dj Ovin-

Lenke til kommentar
Hei, jeg skulle slå på pcn min etter jeg hadde kommet hjem... Men neida :( Den ville ikke starte!

Psu funker(jumpstarta), trur det må vøre noe i veien med hk. Men tastaturet ga fra seg et blink og det er jo koblet til det... :hmm:

 

Noen forslag til hva som kan være feil og evnt. nytt hk?

Skal være socket A for skal ikke bruke så mye på den pcn ,skal snart ha ny..

 

tenkte på den her:

DFI

 

Takk for svar :)

 

-Dj ovin-

 

EDIT: trur oxo jeg skal ha ny CPU.. Er denne noe tess?

Link

Prosessoren du linker til passer IKKE i det hovedkortet du linker til! :thumbdown:

Prosessoren er sokkel 754, hovedkortet er sokkel A...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...