Yamato47 Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Jeg synes det tar litt av noen ganger på "alt om data" - mange poster som hører hjemme andre steder, og nå er det mange som bumper. Ganske irriterende. Hva med å at folk får opp en tekst i melding á la "er du sikker på at meldinga di ikke hører hjemme i en annen kategori" _før_ man kommer til sida der man skriver inn meldiga? Dette trenger kun gjelde for "alt om data" Bare et forslag mvh Are-Harald.
Lurifaksen Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Jeg vil heller si som en annen foreslo - skift navn til "Øvrig om data" slik at den havner nederst! Er det noen grunn til å ikke gjøre det?
Monhart Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 03:58, GeeZuZz skrev:Jeg vil heller si som en annen foreslo - skift navn til "Øvrig om data" slik at den havner nederst! Er det noen grunn til å ikke gjøre det? Må bare si meg veldig enig i den. Dette skjønner jeg ikke hvorfor de ikke har gjort ennå..
Yamato47 Skrevet 11. august 2002 Forfatter Skrevet 11. august 2002 Ja, det var kansje en god ide! Bedre å løse problemet uten å lage regler. mvh Are-Harald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå