Gå til innhold

Half-Life: Feil i Hl2 produkt-aktivering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har noen problemer med aktivering av Half-Life 2. Det har seg slik at jeg har min steam-konto installert på min stasjonære pc, og tenkte jeg skulle legge inn steam (og hl2 selvfølgelig) inn på bærbaren, men når jeg skal aktivere produktet for å få tilgang til spillet, får jeg beskjeden:

"The CD-key you've entered has already been activated by an existing steam account, and is therefore invalid"

Ifølge steam sine hjemmesider skal det ikke være noe problem å ha sitt eksemplar av HL2 på flere maskiner, sålenge man ikke er pålogget samme konto på flere maskiner samtidig! -Se FAQ her-

Noen som har opplevd det samme, eller har noe slags aning for hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden skal under "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Half-Life". Eg flytter den dit, og håper at trådstarter kan forklare korleis han løyste problemet sånn at andre og kan få glede av denne informasjonen.

Skrevet

Har egentlig ikke lyst å skrive det for det var så teit/opplagt feil. Flaut. :blush:

Problemet var at jeg logget meg på min gamle steamkonto hvor bare gamle CS og forsåvidt HL lå. Siden det er en stund siden jeg har spilt HL2 eller CS, så husket jeg ikke at jeg hadde 2 forskjellige kontoer og når jeg prøvde å aktivere HL2 på gamlekontoen var det ikke rart at jeg fikk beskjed om at den var registrert tidligere!

Skrevet (endret)

Enkelt og greit det går fint å ha HL-2 CSS instalert på to maskiner med samem konto. Bare at den andre gangen du instalerer spillene oppgir du ikke CD-Keyen men bare logger deg på med din Steam konto. Dette forutsier at du er logget av på den andre maskinen da det går an å være logget på kun en om gangen.

Endret av Wooho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...