Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stenge Hotmail acount


Anbefalte innlegg

Noen som vet om man kan sperre den nåværende hotmail adressen sin, for å opprette en ny en? Tingen er at en eller annen strikkesokk logger inn på min og bytter nick osv.. La merke til dette igår, da jeg så det byttet jeg passord, men idag var det pinameg byttet nick igjen.. så noen er inne på min å buser..

 

Hadde dermed vært kjekt å få sperret denne email for å lage en ny en..

 

Takker for alle svar.. Assman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tingen er at en eller annen strikkesokk logger inn på min og bytter nick osv.. La merke til dette igår, da jeg så det byttet jeg passord, men idag var det pinameg byttet nick igjen.. så noen er inne på min å buser..

Du bør heller bekymre deg om hvordan han får tak i passordet ditt, keylogger på maskinen din eller noe slikt kanskje?

Lenke til kommentar
Det jeg tror er at det er en eller annen jævel som har meg på automatisk pålogging etter jeg har brukt maskinen hannes/hennes til msn..

I såfall er det bare du som har driti deg ut når du brukte MSN der! :!:

 

Men passordbytte skal jo fikse dette, så du har et hull i systemet ditt på en eller annen plass. Prøv en spyware remover program. :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som kan se om ting stemmer her?

 

Logfile of HijackThis v1.99.1

Scan saved at 13:11:04, on 31.08.2005

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

 

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\PcCtlCom.exe

C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\Tmntsrv.exe

C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\TmPfw.exe

C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\PccGuide.exe

C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\tmproxy.exe

C:\WINDOWS\explorer.exe

C:\Program Files\BitLord\BitLord.exe

C:\Program Files\Opera\Opera.exe

C:\Program Files\WinRAR\WinRAR.exe

C:\DOCUME~1\NILSKR~1\LOCALS~1\Temp\Rar$EX00.026\HijackThis.exe

 

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe

O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe

O4 - HKLM\..\Run: [pccguide.exe] "C:\Program Files\Trend Micro\Internet Security 2005\pccguide.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background

O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll

O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\program files\netlimiter\nl_lsp.dll' missing

O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5co...b?1116593966041

O23 - Service: Trend Micro Central Control Component (PcCtlCom) - Trend Micro Incorporated. - C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\PcCtlCom.exe

O23 - Service: Trend Micro Real-time Service (Tmntsrv) - Trend Micro Incorporated. - C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\Tmntsrv.exe

O23 - Service: Trend Micro Personal Firewall (TmPfw) - Trend Micro Inc. - C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\TmPfw.exe

O23 - Service: Trend Micro Proxy Service (tmproxy) - Trend Micro Inc. - C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\tmproxy.exe

Endret av AssMan2003
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er ikke noen problem å "hacke" til seg passordet til en Hotmail konto. Kan bare annbefale å ikke bruke Hotmail til sensitiv informasjon.

 

Her er vel egenlig svaret til trådstarter:

1) Click Help on any Hotmail page (usually top right-hand corner).

2) Type Close Account in the keyword search section of the Help screen.

3) Click the Close Your Account link within the Help screen.

4) Click the go to the Close Account link that is highlighted in blue.

5) Read the instructions. When you are satisfied that you understand the terms associated with an account closure, click Close Account.

 

One note: if you're closing your account because you feel someone's abusing it, be aware that some time after you close your account, someone else could open a new one... using your old account name and pretend to be you.

 

Personally, I recommend just stop using it because that is the simplest thing to do. However, in the interest of keeping your reputation safe, I'd also recommend that you do check in on it every so often to keep it active just to make sure no one else takes it. I believe the same approach is best for most all of the free email services.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...