Gå til innhold

Anjers`s første fragmovie :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det er vel en film på 5 min ca metallic..

btw, er vel ikke en BOMBE akkurat at du poster her! Mr. imoneofthebiggestloosersathardware.no :s

haha

Endret av Anjers
Skrevet

Grei film, så ut som han kunne mye om moviemaking, men likevel synes jeg filmen virka litt rævva forde :p

Må se den et par ganger til så skal jeg kommentere mer, men ikke nå! :)

Skrevet
Grei film, så ut som han kunne mye om moviemaking, men likevel synes jeg filmen virka litt rævva forde :p

Må se den et par ganger til så skal jeg kommentere mer, men ikke nå! :)

velvel, min første film. + at jeg hadde hele 9 demoer og ta ut frags fra:o

introen og outroen ble jo nesten like lang som fragdelen :(

Skrevet
Eneste jeg synes var at sangene ble "skifet" for brått, men eller synes jeg den var igrunn bra.

Jepp. Iamoneofthebiggestlosersattrailerfag.no gjorde en grei nok jobb, men musikk-overgangene var direkte elendige. Hørte du ikke det, Anjers? Musikk må flyte, ikke hoppe. ;)

Skrevet

Hva er det folk klager på filstørrelsen for? Unnskyld meg, men har dere ISDN? 104MB er jo ca. ingenting, og tar for de aller fleste i dag langt under 15 minutter å laste ned. Om man faktisk har ISDN, så laster man vel uansett ikke ned fragmovies, så da har du vel heller ingen grunn til å klage.

On topic; grei film. Kommer med bedre tilbakemelding etter at jeg er ferdig med å pracce.

Skrevet

Orker ikkje å laste ned fragmovie

btw hadde vi ein fragmovie post der alle fragmoviene skulle være på ein plass, ser det, sikkert 5 topic

nå vi går innpå cs forumet " Min første fragmovie"

Skrevet (endret)

filefront FTW!

Bra film, dårlige frags.

Med det mener jeg at filmkvaliteten var über og det hele så proft ut. Fragsa var derimot ikke l33t.

Men det hadde blitt en knall film med litt gode frags.

Endret av Lord^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...