Gomle3 Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 (endret) Synes at det er enkelte brukermoderatorer som misbruker makten sin ved å stenge poster som de mener er "useriøse" eller ikkje passer inn i kategorien. Det er særlig en brukermoderator som eg har lagt merke til som heter ttt , som er en goebbler av dimensjoner. Det virker som mannen har fritidsproblemer å bruker all sin tid og energi på å lete etter "feil" og uregelmessigheter i poster hvor det er livlig diskusjon og god tone. Hvorfor han er gitt fullmakt som brukermoderator vet ikke jeg..... Jeg er sikkert den eneste som tør å ta opp dette tema... det er ikke ment som hets eller personangrep, men synes dette er viktig å ta opp dersom alle skal forsette å trives på dette forumet.... håper jeg ikkje blir stengt altfor fort nå da av nett-gestapo... Her er en link til ttt sine forskjellige innlegg: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...sult_type=posts Finnes det noen positive innslag her av noen sort??? (beklager den lange linken) Endret 27. august 2005 av Gomle3
Bertelsen Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 (endret) Dette er noe du må ta over pm til moderatorer, det at folk ikke tør å si fra er tull, men du vil ikke merke noe av det siden det da skal taes over pm. ttt har jeg ikke merket noe gærent med, se han flytter poster, og sletter de som bør slettes, akkuratt det en moderator skal gjøre. Hadde ikke moderatorene vært såpass strenge som de er hadde det kun vært rotete her. Å jeg tror faktisk folk trives her, nettopp pga av strenge moderatorer som holder orden. edit: å nå må du ikke gå berserk pga at en moderator stenger tråden din, emnetittel er lite beskrivende, pluss at dette er noe du må ta over pm. Endret 27. august 2005 av satyr-wongraven
ttt Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Meiner du at eg har gjort ein feil, så er det bare å sende meg ein PM. Eg vil og anbefale deg å lese "Slik klager du på en moderatoravgjørelse". Eg er framleis relativt ny i jobben som spel-mod, så eg har mykje å lære. Eg mottar alle konstruktive tilbakemeldinger med takk. Som sagt så skal ikkje denne typen tilbakemeldinger stillest i ein tråd av denne typen, men via PM. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg