T.Vercetti Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 (endret) Har nettopp fått en lacie 250 GB harddisk som jeg har koblet opp til min bærbare. Jeg bruker firewire, men etter at alt er koblet til finner jeg ikke harddisken på maskinen min. Har aldri hatt ekstern harddisk før og er rimelig grønn på dette området. Noen som kan hjelpe meg? Endret 27. august 2005 av T.Vercetti
Torwar Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Har vært borti samme problemt selv. Firewireporten slått på ? , det kan du se my nettworks places. Hvis den er det og forsatt ikke finner disken så prøv dette : Gå inn på" My computer,Manage,Disk Mangagement, og se om harddisken ligger der. Gjør den det prøv å gi den ny bokstav E,F,G osv. Det løste mitt problem Er sikkert noen enklere måter ,men det hva jeg kommer på i farta
T.Vercetti Skrevet 27. august 2005 Forfatter Skrevet 27. august 2005 takk for tipsene finner ikke harddisken nå heller... rart får bare prøve videre
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Prøv å installere service-packene til Windows. Eller legg inn en driver for harddisken.
PC^2020 Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jeg har hatt litt problemer med firewire/usb 2.0 med laptop før. Prøv å installere en chipset driver/riktig driver til firewire'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå