haarod Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 (endret) Endrer på denne tråden, og gir den en ny start. Denne artisten (The Album Leaf er et soloprosjekt av Jimmy LaValle) må sjekkes ut av alle som liker stemningsfull musikk uten vokal, og alle som liker Sigur Ros, men jeg mener at alle bør sjekke dette ut, uavhengig av musikalske preferanser. Har nettopp anskaffet meg albumet "Into the Blue Again", og det er en fantastisk opplevelse å høre på, og kommer til å bli hørt mye på. Utrolig deilig å ha på i bakgrunnen også. http://www.myspace.com/thealbumleaf http://www.albumleaf.com http://www.last.fm/music/The+Album+Leaf Endret 10. september 2007 av HKoN-
haarod Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Gir denne tråden, forhåpentligvis, nytt liv
Oovz Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Høres interessant ut. Jeg skal sjekke det ut når jeg får tid. Se der, nå fikk du et svar også!
Keldon Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hørt på Into the Blue Again. Fin fint album det. Likte veldig godt Wherever I Go.
haarod Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 Bra noen endelig sjekker dette ut. Skal høre i gjennom "In A Safe Place" så fort som mulig nå, som visstnok skal være det beste albumet hans, men det gjenstår å se.
Keldon Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Tja. Var ikke gjennom denne tråden jeg hørte om The Album Leaf. Hører på mye post-rock.
Kjeksmestern Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Var borti denne artisten for noen år siden (var sikkert bare 10 år eller noe), jeg og kompisen min kalte artisten for The Album Leif (lol) Ah, the memories Skal definitivt sjekkes ut nærmere ja, spennende artist så absolutt
Cuneax Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Dette høres jo interessant ut, til tross for det håpløse navnet på artisten. Skal sjekke ut Into the Blue Again
akarno Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 (endret) Den beste 2-årsbumpen jeg har vært borti! Var innom min kjære last.fm nå, og dette var nettop det jeg trengte etter en 3-ukers trance periode. Sigur Ros har jeg hørt så vanvittig mye på og sett meg litt mett på, men dette var helt herlig. Takker, dette blir det nok CD-kjøp av Endret 12. september 2007 av Akarno
haarod Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 Ja, jeg hadde helt glemt denne tråden. Gjenoppdaget nemlig denne artisten nå nylig og satt meg mer inn i det nå enn sist gang, så bestemte meg for å lage en tråd her, men denne var her allerede Flott at flere liker det de hører
Cuneax Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Into the Blue Again var en veldig god og behagelig CD. Takk for anbefalingen!
haarod Skrevet 15. september 2007 Forfatter Skrevet 15. september 2007 Har nå hørt igjennom albumet "In A Safe Place" et par ganger, og det er minst like bra som "Into the Blue Again". Det er mye mindre vokalbruk på dette albumet, og litt enklere lydbilde. Anbefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå