-Tori- Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 NUM4 har låst seg. Dette er ganske irreterende siden jeg må sitte å holde inne i mens jeg kjører slik at kameraet ikke går rundt og rundt. Det hjelper ikke å skifte til en annen knapp heller. Noen som har opplevd det samme og klarte å løse problemet? Takk på forhånd!
since91 Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Kvitt deg med tasten! Vet du har en piratkopiert verisjon... Kan det ha noe med saken å gjøre?
-Tori- Skrevet 27. august 2005 Forfatter Skrevet 27. august 2005 Tror det er ytterst liten sjanse for at det er pga. piratkopi. (Har ikke sagt at jeg har det, så ikke steng tråden.) Det kom ikke før jeg var kommet 37,90%. Noen andre?
AndersT2 Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Har du puttet i en game pad, eller noe. Spesielt i fra Logitech? Jeg har samme problem, og kan ikke ha i game paden når jeg skal spille GTA spill (bruker den ikke), da spiller bildet hele tiden. Når jeg tar den ut, så er det helt fint igjen.
mark Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 jeg har problem med at w og num1 tasten "sitter fast" det vil si at samme hva de tastene er til springer cj fremover og ser bakover har reinstalert, byttet tastatur, banket tastatur, skiftet funksjon på knappene osv har ikke orket å se hva som sjer i bil osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå