Gå til innhold

Overta account, betale med Visa Electron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få accounten til en venn av meg, han (moren hans) har betalt med mastercard etter hva jeg ser av accounten hans. Kan jeg inngå en betalingsplan med Visa Electron? Og endre navn osv til mitt navn. BTW jeg er over 18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for seriøst svar:) Jeg så Visa Electron sto oppført som en betalingsmetode, så kan jeg bruke visa electronkortet mitt, eller må jeg skaffe meg Visa, evnt gaming card?

Skrevet
Takk for seriøst svar:) Jeg så Visa Electron sto oppført som en betalingsmetode, så kan jeg bruke visa electronkortet mitt, eller må jeg skaffe meg Visa, evnt gaming card?

Jeg tror mange har problemer med å bruke visa electron av en eller annen grunn, vet ikke hvorfor. Tror det var noe med at det var for få tall på kortet til at Blizzard godtok det eller lignende. :dontgetit:

Skrevet
Pug: Grunnen er at Visa Electron ikke har kort nr. som Ordentlig Visa har.

Men hvorfor sier Blizzard da at man kan bruke Visa electron? Kan virke som om norske electron kort har en annen standard enn internasjonale.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

du kan ikke bruke VISA electron dessverre :cry:

må nok ha et "ekte" VISA kort

Skrevet

Omtrent alle land uten om Norge har visa electron denne koden allerede printet på kortet. Det skal kunne gå an å snakke med banken for å få koden, men jeg vet ikke om de gir deg den om du ikke er 18 enda. Finnes alltid gamecards da.

Skrevet

Ha! Får gamecards for 200 kr på blant annet gamesmix.

Btw, du kan vel få "ordentlig" Visakort selv om du er under 18 år, om foresatte skriver under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...