Gå til innhold

Batterikapasitet på W800i


Anbefalte innlegg

Hey alle sammen :)

Lurte bare på om det er gjengs erfaring at batterikapasiteten på W800i er veldig dårlig?

Tenkte jeg skulle invistere i en på mandag, men ble i tvil da jeg leste et par tråder hvor dette var nevnt. Kapasiteten er nemlig hovedårsaken til at jeg skulle bytte mobil, så hvis den holder kun et par dager selv ved normalt bruk er ikke det akseptabelt for meg...

Noen erfaringer?

Endret av Mitsu3000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt telefonen i to dager bå så jeg kan ikke si noe spes, uteom at jeg har brukt mye radio og mp3 spiller samt kamera og visse andre funksjoner som man sjekker ut de første dagene man har fått en my tlf. Sovna i går kveld kl 12,30 med mp3 spilleren på vokna og skrudde den av ca kl 6 i dag tidlig og enda har jeg batteri på den selv om jeg i dag var ute og gikk en tur med mp3 spilleren i ca 1 og en halv time... Oppgitt er vel 300, 15 med mp3, 30 med mp3 uten tlf..Husker ikke taletiden.

 

Halvor

Lenke til kommentar

Jeg har selv K750i og min samboer fikk nylig W800i, og jeg vil ikke si meg enig med noen som hevder at disse to mobilene har dårlig batterikapasitet.. så lenge du ikke kommer fra en telefon med gråtone-skjerm så vil du oppleve W800i som en telefon med svært bra batterikapasitet i forhold til de fleste telefoner som holder samme størrelse og med tilsvarende funksjonalitet!

 

Den trenger selvfølgelig et par oppladninger for å nå full kapasitet, så ikke la deg lure til hvis du opplever den som lav/middels batterikapasitet den første uken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...