Gå til innhold

TES: Stort fan-intervju på elderscrolls-forumet!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det ble nylig lagt ut et stort fan-intervju på elderscrolls-forumet. Det står faktisk ting her som ikke har blitt gitt et klart svar på tidligere, sjekk det ut!

Edit:

19. What can you tell us about how water will 'work' in Oblivion? Will it use fluid physics, or be a static object set at level 0, as in Morrowind, or will there be mountain lakes and streams this time?

There are mountain lakes and we do some streams and waterfalls in areas that look amazing. We’ll have screens or movies of those later on. They look insane.

:dribble:

Endret av MiSP
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode nyheter :)

Det som manglet i Morrowind. Mektige fossefall og innsjøer manglet alltid i Morrowind.

Og endelig er det bekreftet at hester kan kjøpes og brukes i Oblivion. Du kan faktisk stjele (!) hester om natten hvis du ikke har råd. Les hele intervjuet, du vil ikke bli skuffet.

Skrevet

Jeg skal spille dette spillet minst 3 ganger (kriger, tyv og trollmann), har planene klare for både utseende (litt, i hvert fall) og stats og diverse ting jeg skal gjøre...

Åååh, som jeg gleder meg!!!

Skrevet

Jeg gleder meg også veldig mye! :w00t: Men det jeg lurer veldig på er hvordan spillet vil bli seende ut på en vanlig TV. Altså ikke HDTV. Jeg har ikke råd til ny PC så jeg kjøper nok Xboxen regner jeg med. Men vil liksom ha full spillopplevelse fra boksen!

Skrevet
Jeg gleder meg også veldig mye! :w00t: Men det jeg lurer veldig på er hvordan spillet vil bli seende ut på en vanlig TV. Altså ikke HDTV. Jeg har ikke råd til ny PC så jeg kjøper nok Xboxen regner jeg med. Men vil liksom ha full spillopplevelse fra boksen!

Takker du altså nei til alle de fantastiske mod'ene som vil komme etter hvert? Til og med de som nesten er en egen ekspansjonspakke? :innocent:

Skrevet

Jeg vet det, men har ikke råd til ny PC! :cry: Forhåpentligvis vil også modder være tilgjengelig på 360en. Teoretisk er det fult mulig fordi Bethesda gjør det jo hele tiden når de utvikler spillet for konsollen. Problemet er Microsoft og om de vil la informasjon gå direkte fra brukere og videre til Xboxen via protokoller. Det blir altså med andre smutthull for trojanere og andre virussorter.

Skrevet
Jeg vet det, men har ikke råd til ny PC! :cry: Forhåpentligvis vil også modder være tilgjengelig på 360en. Teoretisk er det fult mulig fordi Bethesda gjør det jo hele tiden når de utvikler spillet for konsollen. Problemet er Microsoft og om de vil la informasjon gå direkte fra brukere og videre til Xboxen via protokoller. Det blir altså med andre smutthull for trojanere og andre virussorter.

Jeg ville absolutt ikke håpt for mye på mods til Xbox.

Skrevet

Nei jeg vet det. Kjedelige greier! Forhåpentligvis vil kanskje Bethesda ta de beste modene og legge dem ut som offisielle. forhåpentligvis! Men sjansen for at det skjer er vel ganske minimal.

Skrevet
XBOX 360 vil jo få mulighet for harddisk og da burde det være mulig med mods.

Det vil ikke bli sluppet noe Construction Set for Xbox, og PC-mod'ene vil vel ikke fungerer for Xbox etter det jeg har fått med meg.

Skrevet

ååååååå LYST PÅ!!

har store planer om diverse ting i Oblivion,

#0: sitte i mange timer å sikle på de første frames som blir rendra når man starter spillet.

#1: Tasse rundt å nyte alt helt til jeg møter noe som dreper meg :D

#2: Lage en Kriger og slakte alle jeg ser, for og se om de reagerer på nye og kule måter :D

#3: Lage en trollmann, og kaste flammekuler ol. på intetanende NPC'er som sitter og spiser.

#4: Lage en tyv, skal bryte meg inn i alle husene og knabbe alt som kan selges :D for så å stikke av på min ny-stjelte hest mens hunden min løper etter :D

Husker enda første gangen jeg testet morrowind, jeg skulle hoppe (maskinen min var meget dårlig) så jeg hoppet og ventet en stund, etter ca 5 minutter gikk jeg ut og spilte fotball mens jeg ventet på at min karakter i morrowind skulle lande etter hoppet :D tok ca 2 timer :D

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å spille virkelig opportunistisk den første gangen, bare drive rundt i landskapet og gripe de mulighetene som kommer uten dype analyser over hva det fører til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...