Hawtz Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Kommer ikke innpå WoW-europe! Kan noen linke meg siten til Test realm nedlastningsiden? plz
Nstin Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Kommer ikke innpå WoW-europe! Kan noen linke meg siten til Test realm nedlastningsiden? plz Det kan jeg vettu Her har du den
Nstin Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Jeg slettet WowTest mappa (Som ligger i din vanlige wow mappe) så fungerte det hos meg Edit: husk å slette før du starter patchen Endret 26. august 2005 av Nstin
AimAr Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Funker her..har vertfall kommet så langt at jeg er i kø til å komme inn på servern nå .
mobilfreek Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 jeg sletta allt i C:\Programfiler\World of Warcraft\WoWTest\ og når jeg laster ned på nytt igjen får jeg faen meg noe med win32 kan ikke kjøre dette prog osv
NoFun Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 jeg sletta allt i C:\Programfiler\World of Warcraft\WoWTest\ og når jeg laster ned på nytt igjen får jeg faen meg noe med win32 kan ikke kjøre dette prog osv Tror du må slette hele WOWtest mappa...!!! Men supert med linken.. laster nå ned patch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå