Gå til innhold

Bærbare pc til maks 10000


Edstro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Titt litt rund her på forumet etter 1557, det har vert en del diskusjoner angående akkurat den pcen. 1557E da. og P.pro. Hadde selv tenkt å kjøpe 1557P pro, Men fant ut etter jeg hadde bestilt at psdata ikke hadde noe tundra inne:( måtte vente til slutten av neste måned, Og kanskje litt mer, fordi noen av komponentene var ubekreftet:o Utrolig irriterende..

(venter nå på en Asus a6v ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311161) :):):)

 

 

 

Foresten : 64 mb har ikke så utrolig mye å si. Leste just om en som forklarte det. noen som snakket om det med 64 og 128mb på skjermkortene. det er jo seff best med 128, men i spill kan du fint kjøre med ett 64 mb, I og med at spillene ikke bruker så utrolig mye av rammen når du spiller. Kravene som pleier å være satt, er bare for sikkerhets skyld, at spillene skal virke uansett.

Tror det er slik det er, vil ikke si noe sikkert:P

Endret av cls3
Lenke til kommentar

Da trenger eg ikke mer en 64mb skjermkort.

 

Men hva ville dere valgt mellom dene tundraen og en acer 4151lci?

 

Eg mener tundraen siden:

 

Den har større harddisk

 

Veger en smule mindre

 

Har skjermkort med eget minne

 

Og er biligere

 

(Men tundraen er uten OS men dette kan jo velges under tilbehør)

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Har jo ikke prøvd tundraen. de er pene.. det er acer også:) installerte en for mi søster for noen timer siden.

 

det du skrev ovenfor... hmm. Av de to valgene så ville jeg desidert tatt tundraen.

Hvis det er denne du mente : http://www.psdata.no/ps.asp?it=112915&mlevel=130100

 

Tundraen har iallefall ett ordentlig skjermkort:)

Aceren Har jo "Intel GMA 900" Og det høres Crappy ut.

 

men tilbake til acer pcen. Den jeg installerte før i dag. ja klart det fulgte med OS på den, Men kunne ikke akkurat se noen cd som fulgte med. alt jeg så var Norton antivirus cden. starter den opp, så installerer den via "ghost" slik at alt av os og noen programmer er ferdig installert på den. så var 40gb disken delt i to. en disk på 16gb og den andrepå 17,5 eller noe. Snålt partisjon valg. Og når den hadde Blitt oppdatert og var ferdig installert, så "måtte" jeg brenne backup for fabrikat instillinger. 4 cder:/.. greit nok egentlig, i stedet for å installere programmer og slikt på nytt, er det bare å boote med en cd slik at Os og programmene dine er installert..

 

Gå for tundra hvis du skal kjøpe bærbar til 10 000, virker som en ålreit pc:)

har du 10 000 å bruke og kjøper 1557E til 8595,- så kan du jo hive på en extra ram brikke:)

Endret av cls3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...