Gå til innhold

Slash og Duff saksøker Axl


MGS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ærli talt...selv om de er fra amerika trenger de ikke saksøke sin gamle kollega... Sammen var de jo et perfekt band nesten...

Dessuten er ikke slash guns n roses...det er alle til sammen som utgjør de....alle har sitt å si for lydbildet.

Om jeg og du hadde hatt en tid der vi spilte i samme band, vi samarbeidet om å lage sanger og rettferdig delte pengene som kom inn... Men så gadd ikke du mer og sluttet, du fikk fortsatt pengene du skulle ha og du hadde navnet ditt på sangene som ble laget, men en dag fant jeg ut, nei jeg tar alle pengene selv og fjerner navnet ditt fra sangene...

Hva hadde du gjort?

En ting skal Axl Rose ha credit for, han var smart, han kjøpte alle rettighetene til "Guns N Roses" navnet så om han ville legge om til å synge techno eller gospel kunne han gjøre det uten at noen kunne gjøre noe...

Lenke til kommentar
Rose' advokat, Howard Weitzman, sa at Rose selv hadde bedt om å motta kun hans del av honoraret, og at det store beløpet skyldes en skrivefeil.

 

 

..jeg er nå en av dem som har ventet i mange år, og venter fortsatt, på det nye Guns N' Roses -albumet! Synes faktisk de nye sangene som de har spilt live er veldig tøffe og fine, mange av dem!

 

Når det gjelder "ku klux klan" -duden, Buckethead, så sluttet vel han for et godt år siden. Det var veldig stilig å se ham spille gitar, men jeg synes ikke helt han passet inn i Guns N' Roses. ..personlig synes jeg det var like greit at han sluttet, selv om det, som sagt, var veldig tøft å se han spille!

 

 

Selv om jeg er en gitarspiller, og mitt store Idol er Slash, er lidenskapen min innenfor musikk fortsatt Guns N' Roses, og mye av det kan jeg takke Axl Rose for, da han er et sant geni (imho).

 

Jeg velger å ikke kritisere noen av dem, hverken Slash, Duff, eller noen andre for å ha sluttet, og jeg kritiserer heller ikke Axl Rose for de valgene han har gjort. Mange valg har blitt tatt, og ikke mange kjenner alle viklene saken må sees ifra.. I hvertfall ikke jeg, dog jeg er en av dem som "følger ekstra nøye med". De gjorde hva de gjorde, hva de selv følte var rett, på trass eller ikke.. Kanskje vi hadde gjort akkurat det samme hvis vi hadde vært i deres posisjon..

 

Men, hadde Izzy, Duff, Slash og Axl gått sammen igjen, med kanskje Matt (..liker han bedre enn Steven), så skulle jeg ikke ha bedt om noe mer i dette liv.. (foreløpig :p)

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...