detvarvondtdet Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Har akkurat bestillt ny pc med dette skjermkortet: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7280 Noen her som har erfaring med dette? Litt om støy, ytelse, bundle med retailversjonen osv? Endret 26. august 2005 av detvarvondtdet
frossensofa Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Kjøpte dette isteden da de ikke hadde ultimate ed. på lager. veldig fornøyd. bra ytelse og veldig stille. Den boxed cpu vifta bråker mer(amd3200).
detvarvondtdet Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Kjøpte dette isteden da de ikke hadde ultimate ed. på lager. veldig fornøyd. bra ytelse og veldig stille.Den boxed cpu vifta bråker mer(amd3200). Godt å høre da det jo er veldig likt det jeg har bestillt. Er spent på vifta på ultimate kortet... Bestillte samtidig "venice" 3500 boxed og er veldig spent på støyen der også..hehe Pc`n jeg har i dag støyer virkelig. En P4 socket 478 2.4ghz boxed med et radeon 9700pro skjermkort. Håper å redusere støyen i mitt nye oppsett
frossensofa Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Godt å høre da det jo er veldig likt det jeg har bestillt. Er spent på vifta på ultimate kortet... Bestillte samtidig "venice" 3500 boxed og er veldig spent på støyen der også..hehe Den boxed vifta til min 3200 "venice" er helt grei, ikke no plagsomt støyende og den kjøler veldig bra, 30 idle, max: vet ikke ennå. Bruker artic silver pasta skjermkortet 36grader idle, max:litt over 40 tror jeg det var sist jeg sjekka, bra vifte!
detvarvondtdet Skrevet 27. august 2005 Forfatter Skrevet 27. august 2005 skjermkortet 36grader idle, max:litt over 40 tror jeg det var sist jeg sjekka, bra vifte! Ja vifta ser helt rå ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå