Gå til innhold

Korrekt Nvidia grafikkdriver?


Woodoo

Anbefalte innlegg

Jeg vil laste ned de nyeste driverne fra nvidia til min nye bærbar pc. Skjermkortet er et GeForce Go 6800.

Da jeg prøvde å laste ned de nyeste driverne (77.77), fikk jeg bare feilmelding da jeg skulle installere: "Installasjonsprogrammet fant ingen drivere som passer til din maskinvare".

Hva kan dette skyldes? Har jeg lastet ned feil drivere?

Endret av Woodoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil laste ned de nyeste driverne fra nvidia til min nye bærbar pc. Skjermkortet er et GeForce Go 6800.

Da jeg prøvde å laste ned de nyeste driverne (77.77), fikk jeg bare feilmelding da jeg skulle installere: "Installasjonsprogrammet fant ingen drivere som passer til din maskinvare".

Hva kan dette skyldes? Har jeg lastet ned feil drivere?

Det er forskjell på driveren til bærbare kontra stasjonær, og har du lastet ned direkte fra Nvidia så passer den ikke.

 

Er ikke sikker på hvor driveren ligger men det er det sikkert andre som kan hjelpe deg med.

Lenke til kommentar
Det er forskjell på driveren til bærbare kontra stasjonær, og har du lastet ned direkte fra Nvidia så passer den ikke.

 

Er ikke sikker på hvor driveren ligger men det er det sikkert andre som kan hjelpe deg med.

Takk for svar.

 

Jeg har lastet ned direkte fra Nvidia ja.

Noen som vet hvor jeg kan finne den rette typen drivere?

Lenke til kommentar

Sorry at jeg tar en liten bit av tråden, men er det noen som har prøvd 78.11?? Det skal vist være den nyeste driveren, som kommer direkte fra dell.

Problemet er at jeg får enda dår ligere skår med den, enn den trofaste 77.62.

Hvilken driver egner seg best på 6800 go/ultra?

 

-yokko-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...