Gå til innhold

er dette bra? : YESICO 8989


Anbefalte innlegg

Jeg fikk lyst på dette kabinettet pga. vindu, og det finnes i svart og ikke minst på grunn av pris.

 

YESICO 8989 Sort

 

har sett litt etter tester, men det finnes ikke .. ikke noen omtaler heller.

så da henvender jeg meg til dere!

 

er det noen som har erfaring med dette kabinettet?

 

jeg har også tenkt på dette, men jeg ser at det er nok av tester og erfaringer.. sååh, nå er jeg ute etter og sammenligne disse to kabinettene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første kabinettet ser ut som et VELDIG luftig kabinett. Greit for kjøling, kanskje ikke fult så bra for støy/støv? Ang Mercury'n har jeg hørt de blitt omtalt som "jetmotor produkt" (støyende), vær forberedt på å legge ut kabinettets sum mange ganger for støysvake vifter. ;)

Endret av atleau
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hei

 

Kanskje litt sent svar. Men kan være greit å vite for fremtidige kjøpere som ser etter kabinett.

 

Jeg gikk til innkjøp av ny maskin og hentet delene på lørdag. Kabinettet jeg valgte var YESICO 8989. Det så fint ut når jeg fikk esken og pakket det opp. Men det var det. Dørene var harde og bøyde så de var "vanskelige" å ta ut/sette inn. Hovedkort festene ville ikke skru seg ned ved hjelp av hånden. Så jeg måtte ta i bruk tang for å få festet dem. Dette fungerte heller ikke på alle så var 3stk jeg ikke fikk festet. Kabinett viften som står bakerst i kabinettet passer ikke med DFI lanparty hoverdkort fordi lydkort delen av hovedkortet slår borti viften. Endte med at jeg måtte skjære av de plastikk festene for å få dyttet viften inni klemmen. Gitteret som sitter i toppen og i dørene virket utrolig dårlig gjennomført og satt veldig forskjellig rundt hele kabinettet. Men får mye luft ihvertfall.

 

Så i bunn og grunn så kan jeg ikke anbefale dette kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...