Dragon Hunter 3 Report post Posted August 24, 2005 Jeg irriterer meg over at det er problemer i VANLIG XP, med 32-bit, å kjøre 16-bits spill, slik som King's Quest 7. Noen som vet om en slik emulator som er gratis? På forhånd takk! Quote Share this post Link to post
Tordenflesk 1 Report post Posted August 24, 2005 XP skal da klare det helt fint. Prøvd kompatibilitetmodus? Quote Share this post Link to post
Dragon Hunter 3 Report post Posted August 25, 2005 XP skal da klare det helt fint. Prøvd kompatibilitetmodus? Ja Quote Share this post Link to post
Goldfish 0 Report post Posted August 25, 2005 Om du mener en DOS-emulator, prøv DOSBox. Men jeg mener da at KQ7 var for Windows 9x? Quote Share this post Link to post
Dragon Hunter 3 Report post Posted August 26, 2005 (edited) Om du mener en DOS-emulator, prøv DOSBox. Men jeg mener da at KQ7 var for Windows 9x? KQ7 var fra 1994, så jeg går ut i fra at det var ment for 16-bit Windows. EIDT: Kan også hende at det ikke virker p.g.a at XP er NT-basert, ikke MS-DOS basert. Edited August 26, 2005 by superseven Quote Share this post Link to post