Gå til innhold

Problemer med en webside

Gal_ape

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har det slik at jeg prøver og komme meg inn på www.onlinegames.net .. men det vil ikke la seg gjøre... jeg vet at siden ikke er nede, for jeg var på bibleoteket og kom inn der, men den vil bare ikke vise seg på min hjemme pc... bruker firefox.. vet ikke vilken versjon.. Har prøvd med internett explorer og ikke noe bedre resultat der heller! Noen som har noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er DNS-serveren til ISP-en din som bugger?

Du kan jo også f.eks laste ned SwitchProxyToolbar til Firefox og sjekke om det funker om du aktiverer og surfer gjennom en proxy... (Google er din venn.)

Skrevet
Kanskje det er DNS-serveren til ISP-en din som bugger?

Du kan jo også f.eks laste ned SwitchProxyToolbar til Firefox og sjekke om det funker om du aktiverer og surfer gjennom en proxy... (Google er din venn.)

skal se om jeg finner noe sånt:P er ikke så sykt god på slike uttrykk:P :blush::whistle:

Skrevet

DNS er en slags liste over domener som igjen peker til IP-er på nettet, så om det skjer noe med en slik vil du ikke få opp sidene ved å bruke domenenavnet, men kanskje via IP-adressen.

Uansett, her er SwitchProxyToolbar, og her forklares det hvordan man bruker den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...