Power-Z Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Den derre Telekinese tingen, vil det bli noe ala i hl2 modden Eclipse? Er det ikke havok fysikk motoren som brukes i hl2 eller?
Hawko Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Den derre Telekinese tingen, vil det bli noe ala i hl2 modden Eclipse? Er det ikke havok fysikk motoren som brukes i hl2 eller? Jo, en litt modifisert Havok-motor. Det jeg egentlig likte best med intervjuet var å få vite i vor stor grad spillet brukte Havok-motoren. Nå vet jeg det, og jeg er, for å si det mildt, jeg mer enn fornøyd! Jeg forestiller meg at Telekinesis vil fungere omtrent som Gravity Gun i HL2. Det hadde vært kult. (bare det begrenser seg, selvfølgelig, vi vil jo ikke at alle pumper Telekinesis heller.) Pilene er også en stor forbedring, nå flyr de kanskje litt bedre enn rett frem. (kanskje vi også kan plukke dem opp, og bruke dem på nytt? Hmm...) Endret 26. august 2005 av Hawko
fargoth Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Pilene er også en stor forbedring, nå flyr de kanskje litt bedre enn rett frem. (kanskje vi også kan plukke dem opp, og bruke dem på nytt? Hmm...) Det mener jeg å ha lest at vil være mulig.
Hawko Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Pilene er også en stor forbedring, nå flyr de kanskje litt bedre enn rett frem. (kanskje vi også kan plukke dem opp, og bruke dem på nytt? Hmm...) Det mener jeg å ha lest at vil være mulig. Det er flott! Jeg har ønsket å gjøre det siden Zelda OoT.
Litejk Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Nei, Hl2 bruker ikke Havok, det bruker sin egen Source fysikkmotor
stengah Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Nei, Hl2 bruker ikke Havok, det bruker sin egen Source fysikkmotor Kilde? Jeg mener HL2 bruker havok.
MiSP Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Nei, Hl2 bruker ikke Havok, det bruker sin egen Source fysikkmotor Source er hele motoren. Fysikken i Source-motoren er Havok.
Hawko Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Nei, Hl2 bruker ikke Havok, det bruker sin egen Source fysikkmotor Nevnte jeg modifisert? Making a game with the complex physics interactions and physics gameplay of Half-Life® 2 is really hard - but it would have been impossible if we hadn't started with robust fundamental physics technology from Havok. http://www.havok.com/clients/valve.php All fysikk i nyere spill du har sett, har mest sannsynlig røtter i Havok. Endret 26. august 2005 av Hawko
Kenny Bones Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Hovedmotoren til HL2 heter Source. Fysikkmotoren heter Havok. Mange som tar feil angående dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå