Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 vet ikke om dette er rett plass å spørre men kommer det et nytt "BALDURS GATE" noen gang? det håper jeg for baldurs gate 2 er beste rollespill ever Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Huxley og Project Offset så ut til å bli mer i retning av Planetside, og det er absolutt gode nyheter. Utrolig spennede Hehe. For det første er ikke Huxley et rollespill, for det andre er Project Offsett fantasy og ikke science fiction. I videoene ser du drager, orker, dverger, buer osv. En ting jeg lurer på er om Project Offset kommer til å kreve mindre av pcen enn spill med tilsvarende grafikk. Hele spillet er i motion blur, alså den effekten som brukes på tv. Betyr dette at spillet ikke trenger å kjøre med mer enn 25fps for å kjøre mykt? Når jeg tenker i retning av Planetside tenker jeg MMOFPS. Så senere at Offset blir noe nærmere en fantasy versjon av Battlefield. Huxley vil ha rpg elementer, og jeg tipper at dette spillet vil ha lært en del av Planetside. Med offset er det multiplayer tenkingen deres som frister meg mest. Om de faktisk klarer å lage et system der spillerene må samarbeide om å nå forskjellige mål på hvert map, da tror jeg at spillet blir en del morsommere enn en vanlig deathmatch. KRAfortune: Tror at det var en pressetalsmann som nevnte noe om Baldurs Gate 3 for ikke så lenge siden. Om det var sant eller ikke vil tiden vise. Vi kan vel legge til Fallout 3 som er på vei også. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Final Fantasy 13 !!!! Eller Final Fantasy VII remake hvis drømmen min går i oppfylelse ¨ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå