hans A Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hvilket av mobilmerkene har best batteritid? Nokia?
Erren Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg ville sagt Siemens I alle fall på modellene som er ment å ha batteritid Jeg ville sagt at Nokia scorer ganske lavt når det gjelder batteritid Panasonic kommer med noen nye, og de skal visst ha helt syk batteritid
Excelsion Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Selv om jeg hater å si det, men Sony-Ericsson har best batteri tid i dag. Selv om Ericsson hadde ufattelig god batteritid før Sony kom inn i bildet, så tror folk det er pga. Sony. Endret 24. august 2005 av Excelsion
CellularDude Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg ville plassere SE foran Siemens, det er sikkert. Nokia ligger vel en plass mellom. Men dette kommer jo også an på bruk, dekningsforhold og skjermtype. Kanskje noen kan fremheve enkelte modeller som har utmerket seg med bra batteritid. Snakker da om erfaring over tid. Jeg har vært meget fornøyd med SE K300i og K500-serien. Nokia 6230 (uten i) var også bra. Hmm... mener å huske at Samsung D500 også var bra.
kvakkster Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 SE K750 og W800 har bra med batteri. Min K750 holder ut i 4 dager med mye mp3, kamera, litt ringing og en haug med sms
hans A Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Vet ikke hvordan de nyeste siemens modellene er men den jeg har (C65) har fryktelig dårlige batteri. Den har maks 2-3 dagers standbytid hvis jeg ikke bruker den.
Kornelius Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Batteritiden kommer jo helt ann på hvordan man lader mobilen. Med mye smålading blir jo den dårlig. Jeg har god erfaring med Siemens og batteritid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå