El Matador Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Hei! Startet maskinen min idag, den hadde stått av i hele natt og alt var vell når jeg slo den av i går, men idag når jeg skrudde den på var oppløsningen på 960x600. Jeg bruker til vanelig 1280x1024. Men det er umulig å velge noen andre en 800x600, 960x600, 1550x3282 og 2536x1185! Jeg har avinstalert alle driverene og lagt dem inn på ny, Men uten nytte. Maskinen er forholdsvis nyforamatert. Det går heller ikke bruke TV-kortet da dette er veldig skurrete og blasse farger. Det var altså et problem jeg fikk fixet, men det er et problem med fargene i video også. Fargene er helt feil og masse skurring. Likt i alle media playere. Noen som kan hjelpe meg? Edit: Instalerte 77.11 Da kan jeg ikke se bilde i video i det hele tatt. Bare lyden kommer. Helt svart bilde. Edit2: Jeg kan se film jeg har tatt opp med programmet Fraps i fra BF2. Men INGEN andre ting! Endret 25. august 2005 av Zevs_
Signatur Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg hadde akkurat samme problem, bare med litt andre valg på oppløsninger. Fikk aldri løst det, men problemet var bare tilstede når jeg brukte DVI kabel. Gikk over til VGA og gadd aldri å forske mer på det. Bruker du DVI?
Wooho Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Har det så mye å si om det er VGA eller DVI da. Skal jo ikke skje slikt uansett. Det beste er å sjekke med en annen skjerm. Er problemet til stedet fortsatt er det nok skjermkortet som er gale hvis ikke så er det skjermen din.
El Matador Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Bruker VGA. Det skal vell ikke ha noe å si med skjermen, Da det faktisk er umulig å velge den oppløsningen jeg vil ha. Vil helst ikke ta en Formatring til nå..
El Matador Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Søker etter virus og spyware også nå. Kanskje det kan være det? Har allerede funnet 1 virus.
El Matador Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 (endret) Fikk det ikke til. Endret 25. august 2005 av Zevs_
El Matador Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 *bumper siden jeg har endret teksten og endret emnetittelen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå