Gå til innhold

sidedør til chieftec dragon miditower.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microplex har noen sidedører til Chieftec. Men om de har til Dragon modellen, vet jeg ikke. Surt litt rundt omkring på de største butikkene hvis de ikke har det på microplex.

Microplex selger også plexiglassvinduer der det som regel følger med monteringslist og låselist, samt monteringsveiledning.

hmm du må sage ut selv på de du får hos microplex! kompis av meg trodde man fikk en helt ny dør men det gjorde han ikke.. så måtte ty til stikksag :roll:

Lenke til kommentar
Microplex har noen sidedører til Chieftec. Men om de har til Dragon modellen, vet jeg ikke. Surt litt rundt omkring på de største butikkene hvis de ikke har det på microplex.

Microplex selger også plexiglassvinduer der det som regel følger med monteringslist og låselist, samt monteringsveiledning.

hmm du må sage ut selv på de du får hos microplex! kompis av meg trodde man fikk en helt ny dør men det gjorde han ikke.. så måtte ty til stikksag :roll:

De har både vindu kit og ferdig modda dører

 

her er en ferdig modda dør som passer på dragon serien og matrix, dørene finnes under Kabinetter - - -> Chieftec

Lenke til kommentar
Microplex har noen sidedører til Chieftec. Men om de har til Dragon modellen, vet jeg ikke. Surt litt rundt omkring på de største butikkene hvis de ikke har det på microplex.

Microplex selger også plexiglassvinduer der det som regel følger med monteringslist og låselist, samt monteringsveiledning.

hmm du må sage ut selv på de du får hos microplex! kompis av meg trodde man fikk en helt ny dør men det gjorde han ikke.. så måtte ty til stikksag :roll:

De har både vindu kit og ferdig modda dører

 

her er en ferdig modda dør som passer på dragon serien og matrix, dørene finnes under Kabinetter - - -> Chieftec

ok.. sikkert han som kjøpte feil da :p får han sa han skulle bestille ferdig dør og trodde han gjorde det.. men men.. fås de i forskjellige farger da?

 

edit: sjekka og de finens i forskjellige farger ;)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...